Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"over a period of years"

Tłumaczenie:przez okres lat

2 lata temu

8 komentarzy


AlinaJurek1

coś tu nie gra :/

2 lata temu

MINSTER25

dokładnie coś tu nie gra w PRZ ??

2 lata temu

Magda146920

poprawcie to wreszcie

2 lata temu

amalkowski_

Jaki "Prz" - Moderator, proszę to poprawić.

2 lata temu

Ewajanusz24
Ewajanusz24

Co to znaczy "przez okres lat"???????

2 lata temu

Alice9678

Co to ma być? PRZ

2 lata temu

jankobill

Period of the years - czy jest poprawne?Może ktoś podpowie?

2 lata temu

maroi11

Raczej mówi się "przez pewien okres" lub "przez ileś/wiele lat". Co oznacza wyrażenie "przez okres lat"?

2 lata temu