"Diese Integration ist neu."

Çeviri:Bu entegrasyon yeni.

2 yıl önce

5 Yorum


imafgom

ayıptır.. entegrasyon zaten türkçe değil.. türkçesi bütünleştirme ve kaynaşma olan bu kelimenin lütfen türkçelerinş kullanın

2 yıl önce

tepkisel

TDK'ya bakarsanız fransızcadan dilimize geçmiş bir kelime olduğunu görürsünüz.

2 yıl önce

denge82

entegrasyonun Türkçesi "uyum" dur. kaynaştırma bütünleştirme de olabilir fakat uyum daha kullanışlı.

2 yıl önce

CesurCivciv

tümleştirme derseniz de kabul ediliyor diye tahmin ediyorum... (denemedim)

1 yıl önce

Turgay130533

Birlestirme uyum daha dogru ya

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.