"He is neither here nor there."

Çeviri:O ne burada ne de orada.

4 yıl önce

26 Yorum


halleyy

''neither.....nor'' bir kalıp sanırım?

3 yıl önce

lhanAKRHK1

Ne..nede kalıbı. Bir de, either .. or kalıbı var onla karıştırmayalım.

3 yıl önce

eyuptkc

either .. or ne oluyo?

2 yıl önce

ufuksarp

"Ya ... ya (da) ..." oluyor.

1 yıl önce

tayfunakyilmaz

Daha onceki soruda "ben ne yururum ne de kosarim" sorusuna "i am neither walk nor run" dedim ama "am" dan dolayi yanlis oldu. Bu cumlede "he is..." seklinde kullaniliyor! Neden "i am..." seklinde kullanamiyorum?

3 yıl önce

barisbzsln

ingilizcede fiilden önce am is are getirilmez.

I am doctor. I sleep

3 yıl önce

erkenuygar

Ingilizcede fiilden once am is are getirilmiyorsa I am going .. nasil oluyor?

3 yıl önce

Avni86
Avni86

sadece şimdiki zamanlarda geliyor, am/is/are Ving şeklinde

3 yıl önce

eceyldz123

Neither ve nor birlikte bir kalip mi

3 yıl önce

yasemin964101

Merhaba, bu nor lar daha fazla olabilir mi?

2 yıl önce

eceyldz123

Nor ne demek

3 yıl önce

Servet11

Dear Dualingo!

Bu cümleyi nasıl çevirmemi bekliyorsunuz! lütfen seviyeye göre sorular sorun.

2 yıl önce

xGrandMasterx

here ile hear ın okunuşları aynı değil mi nasıl ayırt edecez. Ben de hear yazdım ne alaka diyorum

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"he is hear" diye bir cümle olamayacağı için kolaylıkla ayırt edebilirsiniz

4 yıl önce

sonmezates

"He id neither here nor there" yazdim hatali yazimdan bir can gitti neden kabul etmedi ki

4 yıl önce

gizemozsyr8

Harf hataları kabul edilmiyor deliriyorum

3 yıl önce

BBAydin

Anlam değişmediği sürece kabul ediliyor.

3 yıl önce

karisello

Bu kalıp kullanılırken olumsuzluk eki neden almıyor

4 yıl önce

BBAydin

Orada yapı olarak olumsuzluk söz konusu değil. Anlam olumsuz. Bu yüzden yapıca olumlu bir cümle.

3 yıl önce

fazilet14

Ne burda nede orda yazdim kabul etmedi ,burada olacakmis...

3 yıl önce

NLGNSRMN

'o ne orada ne de burada değil' i kabul etmedi. Ama aslında biz 'o ne orada ne de burada' diye bırakmayız sonuna 'değil' ekleriz

2 yıl önce

omjio

Sive cok onemli denizli şivesi ne göre anlam hatalari olmuyo

1 yıl önce

erdem8341

Neither nor kalıbı cem yılmazı hatırlattı

1 yıl önce

GultenBuyu

Bu cümlede he öznesinde is kullanmış ama başka bir cümlede I öznesine am kullanmadi

11 ay önce

Mehmetemin430084

Error!

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.