"He is neither here nor there."

Çeviri:O ne burada ne de orada.

January 3, 2014

28 Yorum

Konu önem sırasına göre

halleyy

''neither.....nor'' bir kalıp sanırım?

February 12, 2015

lhanAKRHK1

Ne..nede kalıbı. Bir de, either .. or kalıbı var onla karıştırmayalım.


eyuptkc

either .. or ne oluyo?


ufuksarp

"Ya ... ya (da) ..." oluyor.


tayfunakyilmaz

Daha onceki soruda "ben ne yururum ne de kosarim" sorusuna "i am neither walk nor run" dedim ama "am" dan dolayi yanlis oldu. Bu cumlede "he is..." seklinde kullaniliyor! Neden "i am..." seklinde kullanamiyorum?


barisbzsln

ingilizcede fiilden önce am is are getirilmez.

I am doctor. I sleep


erkenuygar

Ingilizcede fiilden once am is are getirilmiyorsa I am going .. nasil oluyor?


Avni86

sadece şimdiki zamanlarda geliyor, am/is/are Ving şeklinde


AknK6

A Good knowlodge..


eceyldz123

Neither ve nor birlikte bir kalip mi


yasemin964101

Merhaba, bu nor lar daha fazla olabilir mi?


Servet11

Dear Dualingo!

Bu cümleyi nasıl çevirmemi bekliyorsunuz! lütfen seviyeye göre sorular sorun.


xGrandMasterx

here ile hear ın okunuşları aynı değil mi nasıl ayırt edecez. Ben de hear yazdım ne alaka diyorum


Selcen_Ozturk

"he is hear" diye bir cümle olamayacağı için kolaylıkla ayırt edebilirsiniz


sonmezates

"He id neither here nor there" yazdim hatali yazimdan bir can gitti neden kabul etmedi ki


gizemozsyr8

Harf hataları kabul edilmiyor deliriyorum


BBAydin

Anlam değişmediği sürece kabul ediliyor.


karisello

Bu kalıp kullanılırken olumsuzluk eki neden almıyor


BBAydin

Orada yapı olarak olumsuzluk söz konusu değil. Anlam olumsuz. Bu yüzden yapıca olumlu bir cümle.


AkmCanSude

Türkçe gibi düşünün: "O ne burada ne de orada." Gramer olarak olumlu ama anlamca olumsuz. (orada da değil, burada da değil.)


fazilet14

Ne burda nede orda yazdim kabul etmedi ,burada olacakmis...


NLGNSRMN

'o ne orada ne de burada değil' i kabul etmedi. Ama aslında biz 'o ne orada ne de burada' diye bırakmayız sonuna 'değil' ekleriz


omjio

Sive cok onemli denizli şivesi ne göre anlam hatalari olmuyo


erdem8341

Neither nor kalıbı cem yılmazı hatırlattı


GultenBuyu

Bu cümlede he öznesinde is kullanmış ama başka bir cümlede I öznesine am kullanmadi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.