1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Children must eat."

"Children must eat."

Переклад:Діти мусять їсти.

March 14, 2016

12 коментарів


igo_0770

Children must eat. Переклад: "Діти мають їсти." Дієслово must перекладається: мусить, повинен, має (щось зробити). Тому моя відповідь має бути зарахована як правильна.


roma_34

Теж так вважаю


Dmy_S

В українській (як і, напр., у польській) мають містить часовий контекст, а тут його не видно. До того ж, як правильно зазначено, для слова мають є англійський відповідник have. Тому, певно, саме в цьому завданні вимагати зарахування відповіді з мають не конче варто.


YuriZoria

"Діти мають їсти" то швидше "дітям слід/треба їсти" - "children should eat". Must це саме мусять/зобов'язані.


George539676

"мають" перекладається як "have to" і означає своє внутрішнє зобов'язання, а "must" це "повинні" - тобто треба примусити (ззовні) їсти.


OksanaEng

"children must eat" та "children have to eat" - взаємозамінні?


Sorokas

У них різне вживання. Must має більш строге значення. Означає правило, закон, обов'язок etc.


YuriZoria

must - зобов'язані, мусять, have to - мають.


Dmy_S

"Дітям треба їсти" - чому ні?


i5tHPGuX

можливо дещо інший відтінок: "дітям важливо їсти самим", а не "дітям їжа потрібна взагалі"


Dmy_S

Із чого це видно? В завданнях ми не повинні вгадувати контекст, якщо немає явної текстової вказівки. До речі, якби йшлося саме про "самім", речення виглядало би як Children must eat by themselves.
Але я згоден, що в даному випадку слід наполягати на варіанті "мусять" - аби акцентувати на майже цілковитій подібності ще однієї пари українського й англійського слів.


JohnnyDemonic

Чому не підійшов варіант "Діти мусять поїсти"? Чи це б мало бути як Children must have eat?

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.