1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The boys read a newspaper."

"The boys read a newspaper."

Çeviri:Oğlanlar bir gazete okur.

January 3, 2014

117 Yorum


RukiyeDemi2

Ya boys oğlan demek ama bende boys kelimesinin anlamı çocuklar çıktı :-(:-(


sunaz927031

Bencede ama ben yanlış yaptım


vega010

türkçe açık uçlu bir dil biz bir kelimeyi pek çok farklı biçimde ifade edebiliz çeviriye takılma


msaidyunus

Fhggjfhkvhkhgıhg


sari460217

Bende de oyle cikti anlamadim gitti


zgeOnur5

Oğlan, erkek çocuk anlamında kullanılıyor. O yüzden çocuklar ya da oğlanlar farketmez.


hekaaa

Erkekler olmicak mi ya


NoisyNight

erkekler--men demek boys---oğlanlar veya erkek çocukları demek


cerencik4

hayır oğlanlar olcaktı


ElifSevim1

Erkekler olmicak


Tayfun.26

Erkek çocuğu olursa olur


ghosgor

Çümlenin neye göre kurulduğunu bilmediğimiz için (bir fotoğraf olsa yanında) sıkıntı olmayacak ama kursun "google translate" tarzı bir çevirme mantığı var. "http://www.dreamstime.com/stock-photos-boys-reading-newspaper-image5338413" buradaki fotoğrafta oğlanlar ne yapıyor diye sorsak Türkçe ne cevap verilir " oğlanlar bir gazete okur" mu yoksa "oğlanlar bir gazete okuyor" mu olur.


atangur55

Burda ki cümle geniş zaman olduğundan dolayı, 'okur' diye yazarız.


UygunAydem

Genis zaman oldugunu nerden anlariz


Ahmedselim1

Geniş zamanın olup olmadığını bu formülle anlarız: Özne( I-You-We-They)+fiil+.... yada; Özne( He-She-It)+fiil+s+... Asıl yapı budur .... yazan yer ise gelişmiş cümlelerde kullanılır ama burda basit cümle var


agario15

sesin kısıldı herhalde hello


yigitakbaba

Oğlanlar gazete okuyor olması için cümleye ing gelmesi lazım


Ozkan147852369

o kelimenin ikinci ucuncu... hallerine bagli .mesela go yerine went yazarsak gitti olur


YaseminKo

Erkekler gazete okurlar


aag_1993

Boy delikanlı demek ama bendede öyle oluyor


ElifSevim1

Boy delikanlı değil boy çocuk demek yada oğlan


dilcidede

genç delikanlı. oğlan aynı anlamda ama burada sakatlık var


busehut

Bana oğlanlar yerine çoçuklar çikti


GurtugGuranli

Oğlanlar gazete okur


blackfail39

erkek oğlan ne değişcekki


erhan788184

oğlanlar gazete okur dedim başka tercüme dedi ve doğru bildi


tunaardabuca

read ile reads arasındaki farkı anlayamadım


NilayKl

özne he she it ise fiile ''-s'' takısı gelir


yunusemreg869037

Oğlan da olurdu bence


[aktif olmayan kullanıcı]

    Erkekler dedim kabul etmefi


hedaHall

    Erkek çocuklar yazdım "erkek çocukları" olarak düzeltti :)


Ali_Baybars

    çünkü cümlede the var


barbarosakarsu

    o zaman oğlanları olması gerekir sizin mantığınızla. erkek çocuklar da gayet makuldür bana sorarsanız.


Miral18

    Erkekler dedim kabul etmedi :/


merve_nur_tezel

    çünkü büyük adamlara erkek denir


DilanDoan2

    Boy çocuk demek değilki child çocuk demek.


agario15

    lafı öğrende gel


gazalkhan

    The boys read a newspaper.

    yazmışam erkekler qazete okur bunu yalnış qəbul etdi sistem


mtlwillneverdie

    Çocuk mu the boys bence erkek


ipekgirl

    erkekler de olur ayrıca boys çocuklar demek değil ki


AsileMelisa05

    boy , erkek anlamına da gelir!!!


1079133187

    söylenirken tam anlamadım


nUCh10

    amına goduklarım


denizcan062

    erkekinde olması lazım


eaebrar

    ne cocugu bıldıgın oglan demek ıste boys kac senedır ıngılızce ogrenıyoz mal yerıne koyuyolar


h_a_y_15

    devrik cümle neden kabul etmiyo yav


zeynope

    kolay ama yalnış tercüme ettim


zeynep006

    ben de de öyle oldu rukiye


Ahmetemin123

    Boys çoğul bir kelimedir. Boy=oğlan Boys=oğlanlar


sinemzcan3

    boys erkelerdeğil mi


BUSEMETE

    okuyor yazdım kabul etmedi. okur yazmalısınız. present simple.:)


alialan123

    ya sanki cümlede hata var oğlanlar bir gazete mi okur yoksa oğlanlar gazete okur mu?


Anar_seaman

    Arkadaşlar yardımci olalim. Fazla lingotu olanlardan sadece bir lingot yardim etmesini isterim. Yeni basladim 2 lingotum var :(((


zgedilaverler

    Ya boys oğlan demek ama bende boys kelimesinin anlamı çocuklar çıktı


Zeynepglce1

    offffff sdoğru yazdım yanlış diyo yA newspapere gazate yazdım yanlış diyo s::a:


mehmet361711

    .erkek cocukĺari bir gazete okur


acarhuseyin

    abi okuyorum anlamıyor site


eymen.

    a koymadim diye yanlis oldu dedi


elifikranur

    boys kelimesinin anlamına erkekler olmuyomu


bero561921

    Ya niye yanlis yazdimm


paperboy517

    Erkekler bir gazete okur dedim kabul etmedi


sadk723786

    Neden oglan degil de oglanlar?


KadirUAR2

    boy"S" s çoğul anlamı verir


CerenTygr

    Been erkekler yazdım yalnıs dedi


ZEYNEP728975

    Çevirisi oğlanlar bir gazete okur ben bilerek oğlanlar gazete okur yazdım ve kabul etti bence bi dikkat edin


reyyanipek

    çocuk diyosum ama erkek çocuğu sonuçta


Samet176485

    erkekler olarak yazdım yanlış saydı :( mantıklı amaa


KadirUAR2

    The Boys için önceki sorularda "erkek oğlanlar" kelimesini kabul ederken bu cümlede etmedi. "Erkek Oğlanları" olacakmış :D s diyeceğim ama oda çoğul anlamı veriyor.


minel477393

    boys neden çocuklar olarak çevriliyor


Nesibe3131

    of lar ekini unuttum


AyselKhvci

    Size bir hile vereyim hangi cümlenin basi buyuk harfse o ilk dir bu kadar yardimci olamadiys cevap verebilirsinkz


MaviUnicorn

    okuyorlar olmaz mı


haticeseyd

    çevirde böyle yazıyodu ..... erkek çoçuk gazete okuyor


cavid953696

    ben oglanlar gazeteyi okur yazdim bana cocuklar bir gazete okur tercumesini verdi hic alakasi yok yaaa ne sacmmaliyosun sen duolingo?


zeynep499999

    boys kelimesne oğlanlar yazdım çocuklar çıktı


Enes810666

    Okurlar olması gerekmez mi ?


jale803248

    ya bu tarafta oglanlar yaziyo diyer tarafta cocukklar olurmu ya cocuklar child demek


MuhammetAliCetin

    the boys a newspaper yazdım

    hata olarak şunu verdi:

    Burada "a" harfi tarifine ihtiyacınız var. The boys read a newspaper.

    Normalde hatam read kullanmamış olmamdı.


Zeynep133852

    "Oğlanlar bir gazete okurlar" olmasi gerekiyor. Yoksa turkcede anlam bozuklugu olur


glah858540

    Doğru yazıyosun yanlış çıkıyo


ali581369

    Doğru düzgün diyorum.ALGILAMIYORRRR!!!!!!!!!!!!!!


Spike_Parker

    çocuklar yazdım kabul etmedi hata var


MehmetBeni

    Hep oglanla erkegi karistiriyorum duzeltsinler


nevalkurtulus

    Bende oglanlar degil cocuklar bir gazete okur cikiyor


emirhan759013

    Erkekler gazete okur


Mervesueceler06

    Erkekler değil oğlanlar


Tekden

    Boys demek erkekler demek,eğer çocuk yaşta olduğunu belirtmiyorsa bu benim problemim değil ve ayrıca bebekte olsa adamda olsa erkek deriz yani


agario15

    oglanlar bir gazeye okumak


netgeotrtr

    abi boulamadım sikerim


YunusEmrez10

    Boy genç falan değiş oğlan ya da erkek çocuğu anlamına geliyor.


muhammedya908937

    Nokta koymadım diğe yanlış dedi dikkatinize arkadaşlar


OsmanTurkm

    Oğlanlar gazeteyi okur olacaktı..


suveybemerve

    Hayır gazeteyi okur olsaydı "newspaper" önüne "the" gelmeliydi

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.