1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The boys read a newspaper."

"The boys read a newspaper."

Çeviri:Oğlanlar bir gazete okur.

January 3, 2014

137 Yorum


hekaaa

Erkekler olmicak mi ya


NoisyNight

erkekler--men demek boys---oğlanlar veya erkek çocukları demek


cerencik4

hayır oğlanlar olcaktı


ElifSevim1

Erkekler olmicak


ghosgor

Çümlenin neye göre kurulduğunu bilmediğimiz için (bir fotoğraf olsa yanında) sıkıntı olmayacak ama kursun "google translate" tarzı bir çevirme mantığı var. "http://www.dreamstime.com/stock-photos-boys-reading-newspaper-image5338413" buradaki fotoğrafta oğlanlar ne yapıyor diye sorsak Türkçe ne cevap verilir " oğlanlar bir gazete okur" mu yoksa "oğlanlar bir gazete okuyor" mu olur.


atangur55

Burda ki cümle geniş zaman olduğundan dolayı, 'okur' diye yazarız.


UygunAydem

Genis zaman oldugunu nerden anlariz


Ahmedselim1

Geniş zamanın olup olmadığını bu formülle anlarız: Özne( I-You-We-They)+fiil+.... yada; Özne( He-She-It)+fiil+s+... Asıl yapı budur .... yazan yer ise gelişmiş cümlelerde kullanılır ama burda basit cümle var


agario15

sesin kısıldı herhalde hello


yigitakbaba

Oğlanlar gazete okuyor olması için cümleye ing gelmesi lazım


Beydagl

Hayır ama orda okur demiş okuyorlar dememiş ing simdiki zaman.


_YILDIRIM_

BUNU BİLE YAPAMIYORSUNUZ YAZIKLAR OLSUN SİZE


YaseminKo

Erkekler gazete okurlar


Ozkan147852369

o kelimenin ikinci ucuncu... hallerine bagli .mesela go yerine went yazarsak gitti olur


aag_1993

Boy delikanlı demek ama bendede öyle oluyor


ElifSevim1

Boy delikanlı değil boy çocuk demek yada oğlan


dilcidede

genç delikanlı. oğlan aynı anlamda ama burada sakatlık var


RukiyeDemi2

Ya boys oğlan demek ama bende boys kelimesinin anlamı çocuklar çıktı :-(:-(


sunaz927031

Bencede ama ben yanlış yaptım


vega010

türkçe açık uçlu bir dil biz bir kelimeyi pek çok farklı biçimde ifade edebiliz çeviriye takılma


msaidyunus

Fhggjfhkvhkhgıhg


Ensar1221

Boy oğlan demek boys ise oğlanlar


ilk146885

Boys oğlan değil oğlanlar demek, boy oğlan demek


sari460217

Bende de oyle cikti anlamadim gitti


zgeOnur5

Oğlan, erkek çocuk anlamında kullanılıyor. O yüzden çocuklar ya da oğlanlar farketmez.


yunusemreg869037

Oğlan da olurdu bence


Zeynepglce1

offffff sdoğru yazdım yanlış diyo yA newspapere gazate yazdım yanlış diyo s::a:


mehmet361711

.erkek cocukĺari bir gazete okur


acarhuseyin

abi okuyorum anlamıyor site


eymen.

a koymadim diye yanlis oldu dedi


elifikranur

boys kelimesinin anlamına erkekler olmuyomu


bero561921

Ya niye yanlis yazdimm


paperboy517

Erkekler bir gazete okur dedim kabul etmedi


sadk723786

Neden oglan degil de oglanlar?


KadirUAR2

boy"S" s çoğul anlamı verir


CerenTygr

Been erkekler yazdım yalnıs dedi


ZEYNEP728975

Çevirisi oğlanlar bir gazete okur ben bilerek oğlanlar gazete okur yazdım ve kabul etti bence bi dikkat edin


reyyanipek

çocuk diyosum ama erkek çocuğu sonuçta


Samet176485

erkekler olarak yazdım yanlış saydı :( mantıklı amaa


blackfail39

erkek oğlan ne değişcekki


KadirUAR2

The Boys için önceki sorularda "erkek oğlanlar" kelimesini kabul ederken bu cümlede etmedi. "Erkek Oğlanları" olacakmış :D s diyeceğim ama oda çoğul anlamı veriyor.


minel477393

boys neden çocuklar olarak çevriliyor


Nesibe3131

of lar ekini unuttum


AyselKhvci

Size bir hile vereyim hangi cümlenin basi buyuk harfse o ilk dir bu kadar yardimci olamadiys cevap verebilirsinkz


MaviUnicorn

okuyorlar olmaz mı


haticeseyd

çevirde böyle yazıyodu ..... erkek çoçuk gazete okuyor


cavid953696

ben oglanlar gazeteyi okur yazdim bana cocuklar bir gazete okur tercumesini verdi hic alakasi yok yaaa ne sacmmaliyosun sen duolingo?


zeynep499999

boys kelimesne oğlanlar yazdım çocuklar çıktı


Enes810666

Okurlar olması gerekmez mi ?


jale803248

ya bu tarafta oglanlar yaziyo diyer tarafta cocukklar olurmu ya cocuklar child demek


MuhammetAliCetin

the boys a newspaper yazdım

hata olarak şunu verdi:

Burada "a" harfi tarifine ihtiyacınız var. The boys read a newspaper.

Normalde hatam read kullanmamış olmamdı.


Zeynep133852

"Oğlanlar bir gazete okurlar" olmasi gerekiyor. Yoksa turkcede anlam bozuklugu olur


glah858540

Doğru yazıyosun yanlış çıkıyo


ali581369

Doğru düzgün diyorum.ALGILAMIYORRRR!!!!!!!!!!!!!!


erhan788184

oğlanlar gazete okur dedim başka tercüme dedi ve doğru bildi


Spike_Parker

çocuklar yazdım kabul etmedi hata var


MehmetBeni

Hep oglanla erkegi karistiriyorum duzeltsinler


Yenilmez58

Söylüyorum ama yanlış diyor


nisa299629

Ya sesimi algılamıyor sonra yanlış diyor canım bitti ya


SerkanKocabas

Newspaper , Haber kağıdı anlamına gelmiyormi


haticekbra590986

Ingilizcede gecmis zaman nasıl deniyit


Senem698660

erkekleri kabul ediyordu ama


Ayan886154

Read yerine READS olmamaımıydı??please answer pleasee


EBRU56291

Erkekler degil mi o ya hep böyle oluyor ben erkekler yazınca oğlanlar doğru cevap oluyor, oğlanlar yazinca da erkekler doğru cevap oluyor YETER ARTIK


song350595

Oğlanlar erkekler ne fark var


Nurhayat403481

Erkekler büyük ve olgun kişilerdir oğlanlar ise henüz büyümeyenlerdir


NisaSimsek2

Ben Oğlanlar yerine adamlar yazdIm


gaye172497

newspaper yerine newpaper yazdım düzeltmedi


nevalkurtulus

Bende oglanlar degil cocuklar bir gazete okur cikiyor


tunaardabuca

read ile reads arasındaki farkı anlayamadım


NilayKl

özne he she it ise fiile ''-s'' takısı gelir


[aktif olmayan kullanıcı]

    Erkekler dedim kabul etmefi


hedaHall

    Erkek çocuklar yazdım "erkek çocukları" olarak düzeltti :)


Ali_Baybars

    çünkü cümlede the var


barbarosakarsu

    o zaman oğlanları olması gerekir sizin mantığınızla. erkek çocuklar da gayet makuldür bana sorarsanız.


busehut

    Bana oğlanlar yerine çoçuklar çikti


Miral18

    Erkekler dedim kabul etmedi :/


merve_nur_tezel

    çünkü büyük adamlara erkek denir


DilanDoan2

    Boy çocuk demek değilki child çocuk demek.


agario15

    lafı öğrende gel


emirhan759013

    Erkekler gazete okur


Mervesueceler06

    Erkekler değil oğlanlar


gazalkhan

    The boys read a newspaper.

    yazmışam erkekler qazete okur bunu yalnış qəbul etdi sistem


mtlwillneverdie

    Çocuk mu the boys bence erkek


ipekgirl

    erkekler de olur ayrıca boys çocuklar demek değil ki


AsileMelisa05

    boy , erkek anlamına da gelir!!!


Tekden

    Boys demek erkekler demek,eğer çocuk yaşta olduğunu belirtmiyorsa bu benim problemim değil ve ayrıca bebekte olsa adamda olsa erkek deriz yani


agario15

    oglanlar bir gazeye okumak


1079133187

    söylenirken tam anlamadım


nUCh10

    amına goduklarım


denizcan062

    erkekinde olması lazım


eaebrar

    ne cocugu bıldıgın oglan demek ıste boys kac senedır ıngılızce ogrenıyoz mal yerıne koyuyolar


h_a_y_15

    devrik cümle neden kabul etmiyo yav


GurtugGuranli

    Oğlanlar gazete okur


zeynope

    kolay ama yalnış tercüme ettim


zeynep006

    ben de de öyle oldu rukiye


Ahmetemin123

    Boys çoğul bir kelimedir. Boy=oğlan Boys=oğlanlar


sinemzcan3

    boys erkelerdeğil mi


BUSEMETE

    okuyor yazdım kabul etmedi. okur yazmalısınız. present simple.:)


alialan123

    ya sanki cümlede hata var oğlanlar bir gazete mi okur yoksa oğlanlar gazete okur mu?


Anar_seaman

    Arkadaşlar yardımci olalim. Fazla lingotu olanlardan sadece bir lingot yardim etmesini isterim. Yeni basladim 2 lingotum var :(((


zgedilaverler

    Ya boys oğlan demek ama bende boys kelimesinin anlamı çocuklar çıktı


netgeotrtr

    abi boulamadım sikerim


YunusEmrez10

    Boy genç falan değiş oğlan ya da erkek çocuğu anlamına geliyor.


muhammedya908937

    Nokta koymadım diğe yanlış dedi dikkatinize arkadaşlar


OsmanTurkm

    Oğlanlar gazeteyi okur olacaktı..


suveybemerve

    Hayır gazeteyi okur olsaydı "newspaper" önüne "the" gelmeliydi

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.