1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Großvater hat den Pass."

"Großvater hat den Pass."

Çeviri:Pasaport büyükbabada.

March 14, 2016

8 Yorum


Nejoski

"Dedenin pasaportu var " Bu cümleyi nasıl kurarız peki ?


k.gokce

"Der Großvater [hat/besitzt] einen Pass." diyebilirsiniz.


arienart

Einen ile den arasındaki fark nedir peki? Akkusativ subject olur mu?


humetin

Belir, belirsiz artikel... der Pass - ein Pass / den Pass-einen Pass


humetin

Dedenin pasaportu var.... desek ?


Umutzsoy

Söylediğiniz geniş zaman oluyor. Bu cümlede anlık bir durum var. Bu cümlede sahiplik manası değil bulunma manası var.


ICouldntFind

Peki farklari ne yani nerden anlayabiliriz


Sevgi581671

Dogru cevap yok hepsi yanlis hepsini denedim hicbirini kabul etkiyor da kelimesi yok

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.