"Großvater hat den Pass."

Çeviri:Pasaport büyükbabada.

2 yıl önce

7 Yorum


Nejoski

"Dedenin pasaportu var " Bu cümleyi nasıl kurarız peki ?

2 yıl önce

k.gokce
k.gokce
Mod

"Der Großvater [hat/besitzt] einen Pass." diyebilirsiniz.

2 yıl önce

arienart

Einen ile den arasındaki fark nedir peki? Akkusativ subject olur mu?

9 ay önce

humetin

Belir, belirsiz artikel... der Pass - ein Pass / den Pass-einen Pass

9 ay önce

humetin

Dedenin pasaportu var.... desek ?

11 ay önce

Umutzsoy

Söylediğiniz geniş zaman oluyor. Bu cümlede anlık bir durum var. Bu cümlede sahiplik manası değil bulunma manası var.

8 ay önce

Sevgi581671

Dogru cevap yok hepsi yanlis hepsini denedim hicbirini kabul etkiyor da kelimesi yok

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.