Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"We have lived in Canada."

Překlad:Žili jsme v Kanadě.

0
před 2 roky

6 komentářů


LudkSvobod

Dale by se přeložit i přítomným časem? "Žijeme v Kanadě.", protože vzhledem k použití present perfect tam stále žijeme.

1
Odpovědětpřed 1 rokem

VojtaOK5317

Já myslím, že určitě.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

kacka247
kacka247

taky mi to neuznalo.

0
Odpovědětpřed 6 měsíci

schidlo07

prosím Vás- opravdu tam všichni v mluvené verzi slyšíte to "lived" ? To už je poněkolikáté, kdy mám nepříjemný pocit, že hlasový string je ustřižený na konci a tedy tam něco schází.....

0
Odpovědětpřed 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

ano. slysim. Ono je to hodne spojene s tim 'in', ale takhle presne to zni v realite.

0
Odpovědětpřed 2 roky

Jenda-48

Katty, prosím, opravíte ten překlad? My jsme se učili, že present perfect je pro děj, který začal dříve, v minulosti a trvá v přítomnosti. A lze jej překládat přítomným časem. Nebo to již tak neni? Protože překlad "Žijeme v Kanadě" je wrong.

0
Odpovědětpřed 11 měsíci