1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You need to consider the wor…

"You need to consider the worst."

Překlad:Musíš zvážit to nejhorší.

March 15, 2016

24 komentářů


Dazepa

Je tedy nebo není gramaticky špatně, když "You need to" překládáme: "Potřebuješ"? Uznávám, že význam "musíš", zde zní lépe, ale musí to tak být nebo ne? Může to pro nás někdo uzavřít prosím?

February 10, 2018

cupakabra008

Proč nejde: Potřebuješ zvážit to nejhorší?

November 29, 2016

petr656916

Jen další šikana a nesmysl. O d teď to začnu počítat a jsem zvědav jestli s tím vydržím až do konce. Psaní komentářů strašně zdržuje, takže nevím když je mi 70 jestli to ještě stihnu.

July 21, 2018

Jenda-48

Taky 70, ale zde to není kurz české krásné literatury, už si toho nevšímám (teda se snažím)

July 21, 2018

Jana224710

Taky 70

March 28, 2019

Jenda-48

Založíme klub, ne?

March 28, 2019

Chatulov

Myslím, že "Musíš počítat s nejhorším" by se mělo uznat. Naopak myslím, že jsem nikdy neslyšel nikoho říct uvedené: "Musíš zvážit to nejhorší". Není tento doslovný překlad spíše nesprávný?

March 15, 2016

Jaroslava530985

Taky jsem napsala potřebuješ taky mi to není jasné.

October 16, 2017

Jitka964768

Souhlasim s Chatulov, take jsem napsala "Musite pocitat s nejhorsim"

April 10, 2018

JanaHegrov

Hlasuji taky pro "počítat"

June 12, 2018

Corneille.w

proč zde nelze přeložit sloveso ,,need" jako potřebuješ

January 24, 2017

kacenka9

Ono to prilis nedava pak smysl. Need casto znamena 'muset'. I v cestine znamena slovo 'potrebovat' casto spise muset. "potrebuju se dostat na nadrazi do peti minut, jinak mi ujede vlak". A nekdy to proste jako 'potrebujes' z AJ prelozit nejde.

January 24, 2017

Corneille.w

Díky, chtěla jsem spíše vědět, jestli je k tomu nějaká poučka, jak to příště poznat, kdybych to překládala z čj do aj, need bych asi nepoužila...

January 26, 2017

MirkaEberlov

Proč tam není have to, to by bylo jasné musíš..?

February 13, 2017

nueby

Angličtině je ale jedno, co na to čeština. Jak se jinak naučíme, že někdy NEED znamená MUSET?

February 21, 2017

MirkaEberlov

Pokud mi nebude jasné kdy, nenaučím se to stejně....

February 22, 2017

jenda48

Proč se nepřijímá jak "zvažovat" tak zvážit"? ve smyslu uvažovat, nikoliv vážení předmětů.

July 1, 2018

ata75

ta věta je prostě hloupá, myslím. Vlasta

October 7, 2017

jenda48

" Potřebujete zvažovat to nejhorší" to nebere. Dáno i tlačítkem. Nejsem zastánce překladů "need" jako "muset". Jako idiomatickou vazbu ano. Ale v Duolingu se zatím idiomy neoznačují.Ty nechť jsou zahrnuty jako samostatné téma. Ale je to vše pouze názor učíčího se AE.

July 1, 2018

jenda48

" Musíš zvažovat to nejhorší" co je špatně?

July 1, 2018

Dasa63

Proč je "uvážit" špatně, když se to jako váš vlastní překlad nabízí?

February 8, 2019

jenda48

Jinde se dočtete, že nabízené překlady daného slova jsou produktem výběru počítače, na základě četnosti výskytu, nikoliv vhodnosti daného překladu zvolené prekladatelem. To platí obecně, nejen pro tento konkrétní překlad. Proto nemá smysl se tímto zabývat a moderátoři na takové připomínky nereagují, občas je ale vhodné tuto skutečnost zopakovat.

February 8, 2019

Jana224710

Proč se nepoužije have to?

March 28, 2019

DagmarSakt

Musíš uvažovat o nejhorším je také správně!

March 28, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.