Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"You need to consider the worst."

Překlad:Musíš zvážit to nejhorší.

před 2 roky

18 komentářů


Dazepa
Dazepa

Je tedy nebo není gramaticky špatně, když "You need to" překládáme: "Potřebuješ"? Uznávám, že význam "musíš", zde zní lépe, ale musí to tak být nebo ne? Může to pro nás někdo uzavřít prosím?

před 7 měsíci

Chatulov
Chatulov

Myslím, že "Musíš počítat s nejhorším" by se mělo uznat. Naopak myslím, že jsem nikdy neslyšel nikoho říct uvedené: "Musíš zvážit to nejhorší". Není tento doslovný překlad spíše nesprávný?

před 2 roky

Jaroslava530985

Taky jsem napsala potřebuješ taky mi to není jasné.

před 11 měsíci

cupakabra008

Proč nejde: Potřebuješ zvážit to nejhorší?

před 1 rokem

jenda48
jenda48

" Potřebujete zvažovat to nejhorší" to nebere. Dáno i tlačítkem. Nejsem zastánce překladů "need" jako "muset". Jako idiomatickou vazbu ano. Ale v Duolingu se zatím idiomy neoznačují.Ty nechť jsou zahrnuty jako samostatné téma. Ale je to vše pouze názor učíčího se AE.

před 2 měsíci

Corneille.w

proč zde nelze přeložit sloveso ,,need" jako potřebuješ

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Ono to prilis nedava pak smysl. Need casto znamena 'muset'. I v cestine znamena slovo 'potrebovat' casto spise muset. "potrebuju se dostat na nadrazi do peti minut, jinak mi ujede vlak". A nekdy to proste jako 'potrebujes' z AJ prelozit nejde.

před 1 rokem

Corneille.w

Díky, chtěla jsem spíše vědět, jestli je k tomu nějaká poučka, jak to příště poznat, kdybych to překládala z čj do aj, need bych asi nepoužila...

před 1 rokem

MirkaEberlov

Proč tam není have to, to by bylo jasné musíš..?

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Angličtině je ale jedno, co na to čeština. Jak se jinak naučíme, že někdy NEED znamená MUSET?

před 1 rokem

MirkaEberlov

Pokud mi nebude jasné kdy, nenaučím se to stejně....

před 1 rokem

jenda48
jenda48

Proč se nepřijímá jak "zvažovat" tak zvážit"? ve smyslu uvažovat, nikoliv vážení předmětů.

před 2 měsíci

ata75

ta věta je prostě hloupá, myslím. Vlasta

před 11 měsíci

Jitka964768

Souhlasim s Chatulov, take jsem napsala "Musite pocitat s nejhorsim"

před 5 měsíci

JanaHegrov

Hlasuji taky pro "počítat"

před 3 měsíci

jenda48
jenda48

" Musíš zvažovat to nejhorší" co je špatně?

před 2 měsíci

petr656916

Jen další šikana a nesmysl. O d teď to začnu počítat a jsem zvědav jestli s tím vydržím až do konce. Psaní komentářů strašně zdržuje, takže nevím když je mi 70 jestli to ještě stihnu.

před 1 měsícem

Jenda-48

Taky 70, ale zde to není kurz české krásné literatury, už si toho nevšímám (teda se snažím)

před 1 měsícem