"Яка мета вашого візиту?"

Переклад:What is the purpose of your visit?

2 роки тому

7 коментарів


blM81

Чому не goal? What is the goal of your visit?

2 роки тому

tabakerka32

чому objective не підходить?

2 роки тому

roma_34

Aim тут не підходить?

2 роки тому

Dmy_S
Dmy_S

Тут нічого не підходить, крім purpose, жодний синонім, яких в англійській - купа. А просто було влом.

6 місяців тому

Serzh_Tiger

what is the objective of your visit? в чому проблема?

1 рік тому

ArtemusG

Мій клуб: WBQCD5

11 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.