Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"During the interview"

Переклад:Протягом цього інтерв'ю

0
2 роки тому

7 коментарів


chekan

упродовж інтерв'ю

5
Відповісти2 роки тому

Halyna1976

Впродовж - синонім протягом.

1
Відповісти1 рік тому

velmee
velmee

"Протягом" - означає "сквозняком". Розмовляймо правильно.

0
Відповісти2 роки тому

Egene1960
Egene1960

"Протягом" може бути як іменником в орудному відмінку ("сквозняком") так і прийменником, що позначає час тривання чого-небудь

1
Відповісти2 роки тому

nadiiakoloshuk

"протягом" - калька з російської, хоча й закріпилася в літературній мові. ще один варіант має бути "упродовж" / "впродовж"

0
Відповісти1 рік тому

MyhsyaShtu

Протягом - це повітряним потоком всередині приміщення ;)

0
Відповісти6 місяців тому