1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have shirts."

"I have shirts."

Çeviri:Benim gömleklerim var.

March 15, 2016

15 Yorum


canan170655

Bir tek ben mi anlamiyorum demin he has shoes cumlesini onun ayakkabisi var olarak cevirdi (ayakkabilari ) degil simdi de l have shirts cumlesini benim gomleklerim var diye cevirmemi istiyor

October 19, 2018

hasan179218

Cok kolay

September 14, 2016

canan966398

Ne peki o

July 22, 2018

HELLOKTTY

Cok anlasilmiyo zaten oda bizi tam anlamiyo (bence)

November 26, 2016

HELLOKTTY

O bizi anlamiyo biz onu anlamiyoruz;););)

November 26, 2016

hasan179218

I have shirts bazi kelimeleri turkcelerle karistirebiliriz mesela shirt sort

September 14, 2016

YaseminGuv

Hsıshs

January 26, 2017

merve176634

Cümle yeşil oldu ama hepsi yanlış dedi yaa bu ne iş

April 2, 2017

ayan315420

Meraba.Ben Ayan

December 13, 2017

ferid377639

Merhaba Ayan

January 22, 2019

sumeyye522504

Miktofon acilmiyo

May 17, 2017

Yksel507514

"Gömleklerim " ile " Benim gömleklerim " arasında anlam farkı bence yoktur.

May 30, 2018

eko627233

Bende gömlekler var daha doğru değil mi

August 29, 2018

ferid377639

I must learn engilish

January 22, 2019

Sevda785853

I ne zmndan beri benim oluyor

January 26, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.