1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вона плаває."

"Вона плаває."

Переклад:She swims.

March 15, 2016

6 коментарів


Kevin493000

Якщо він, вона, воно додаємо s або es


4TuR1

Чого swims,а не swim


Fb8U1

У третій особі однини теперішнього часу до дієслова додається закінчення S.


nQW2max

Ні тому що він вона воно додається артикль ''s''


JGkv6

Дякуємо вам за пізнавальні і розумні пояснення


Vdtt498977

чому не she is swimming?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.