Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben bir kültür dergisine yazarım."

Çeviri:I write to a culture magazine.

0
2 yıl önce

6 Yorum


ufuk573686

I am a writer at the a culture magazine Yanlış mı

0
Cevap ver2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Evet, kesinlikle yanlış. Hem "the" hem "a/an" harfitarifleri (articles) aynı yerde kullanılamaz. "The" dersek belirginleştiririz, "a/an" dersek belirgin olmadığını (belli olmadığını) belirtiriz. O yüzden, hem "the" hem de "a" kullanmak yanlış. Yukarıdaki cümledeki "kültür dergisi" belli olmayan bir kültür dergisi, yani herhangi bir kültür dergisi, o yüzden "a" kullanıldı.

  • "I see the book." = "Kitabı görüyorum." (Belli bir kitaptan bahsediyoruz burada.)
  • "I see a book." = "(Bir) kitap görüyorum." (Burada ise herhangi bir kitap.)
3
Cevap ver2 yıl önce

zubiz
zubiz

Ek olarak, soruda yazarlık mesleğinden söz edilmiyor, orijinal cümle "Ben bir kültür dergisinde yazarım." değil.

1
Cevap ver2 yıl önce

hagentr

"I am a writer at a culture magazine" cevabımı da kabul etmedi.

0
Cevap ver2 yıl önce

hagentr

Zubiz şimdi fark ettim gözümden kaçmış (:

0
Cevap ver2 yıl önce

highlander762405

"I write FOR a culture magazine" doğrudur. "I write TO a culture magazine" olmaz! Ben İngiltere'liyim!

0
Cevap ver1 yıl önce