1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar su içerler."

"Onlar su içerler."

Çeviri:They drink water.

January 4, 2014

35 Yorum


sinanxxx

neden "they are drink water" olmaz ?


GBG-

İçiyorlar değil "içerler" diyor yani şimdiki zaman değil geniş zaman olacak bu sebeple are olmaz. Zaten are olsaydı drinking olurdu


dalgaonline

Onlar lar su içer dermisin ?


Emin620837

Onlar su içer ingilizce için yanlış bir çeviri karşılığı yok


cerenbusra

Evet bende öyle yaptım Ama kabul etmedi


fahriyebil

drinks ve drink arasındaki farkı çözemedim


niihhhaaaalllll

She he it özneleri icin geniş zaman cumlesi kuruyorsaniz fiil s takısı alır. Kuraldir bu


Selcen_Ozturk

geniş zamanda sadece 3. tekil şahıs (yani he/she/it ya da onların yerine geçecek şahıs adları) s takısı alır. diğerleri takısız olur.

  • I drink
  • you drink
  • he/she/it drinks
  • we drink
  • you drink
  • they drink

fahriyebil

teşekkür ederim :)


MusabBakc1

Teşekkürlerrrr


RamazanSar510473

"S takısı çokluk ifade eder


lyas394468

Cogul olunca s takisi alir


zehra328958

Niye ki sen malsinmi?


Berraaran

drink the water neden olmaz


hackergod1

Sinanxxxx e hak veriyorum


EconomyFinance

They are drink water !!!!


begumckr

Are gelmez cunku bu bir fiil cumlesi


Omer_Erdem

onlar su içmek olur o zaman. are dediğin zaman onunla ilgili bir özelliği belirtirsin. sen zeki"sin" deki sin gibi iş yapar. senin yazdığının türkçesi sen su içmeksin olur


ali719757

Küçük harfle başlayan they i seçtim yanlış diyor


Canan792623

They den sonra are gelmesi gerekiyor onlar şu içerlerde yapıyorum ama yanlış çıkıyor


ROJN176466

They yerine the yazdım off


Kolagasi

They drinks water olması gerekmiyormu


brahim862917

drinks onlar anlamı na gelmesi gerek


zehra328958

Ben size biwey soyliyimmi siz bunlarin kafasini birakin abii


Ecrin101error

1 canım kaldı oda bu soru sayesinde gitiiiiiii:((


YusufSungu9

Yaa ben doğrusunu paylaştı m


EbrarRabia7

"s" takısını nerede kullanacağını hala bilemeyenler


aralar8

Zor bir soru biraz kolay olsaymış keşke. ......


AyhanTatl

The neden olmuyor


YusufSungu9

Doğru olan cümle They drink water


eymaFatma

They "drinks" weater neden olmuyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.