Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar su içerler."

Çeviri:They drink water.

0
4 yıl önce

11 Yorum


sinanxxx

neden "they are drink water" olmaz ?

14
Cevap ver4 yıl önce

dalgaonline

Onlar lar su içer dermisin ?

5
Cevap ver3 yıl önce

MaksudeEld

No

0
Cevap ver7 ay önce

cerenbusra

Evet bende öyle yaptım Ama kabul etmedi

1
Cevap ver4 yıl önce

fahriyebil

drinks ve drink arasındaki farkı çözemedim

3
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

geniş zamanda sadece 3. tekil şahıs (yani he/she/it ya da onların yerine geçecek şahıs adları) s takısı alır. diğerleri takısız olur.

  • I drink
  • you drink
  • he/she/it drinks
  • we drink
  • you drink
  • they drink
19
Cevap ver4 yıl önce

fahriyebil

teşekkür ederim :)

2
Cevap ver4 yıl önce

niihhhaaaalllll

She he it özneleri icin geniş zaman cumlesi kuruyorsaniz fiil s takısı alır. Kuraldir bu

1
Cevap ver4 yıl önce

nurmuhamme377140

S cogul demk

0
Cevap ver9 ay önce

begumckr

Are gelmez cunku bu bir fiil cumlesi

0
Cevap ver4 yıl önce

Omer_Erdem

onlar su içmek olur o zaman. are dediğin zaman onunla ilgili bir özelliği belirtirsin. sen zeki"sin" deki sin gibi iş yapar. senin yazdığının türkçesi sen su içmeksin olur

0
Cevap ver9 ay önce