Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar su içerler."

Çeviri:They drink water.

4 yıl önce

17 Yorum


sinanxxx

neden "they are drink water" olmaz ?

4 yıl önce

dalgaonline

Onlar lar su içer dermisin ?

4 yıl önce

MaksudeEld

No

9 ay önce

cerenbusra

Evet bende öyle yaptım Ama kabul etmedi

4 yıl önce

GBG-
GBG-

İçiyorlar değil "içerler" diyor yani şimdiki zaman değil geniş zaman olacak bu sebeple are olmaz. Zaten are olsaydı drinking olurdu

1 ay önce

Sanane203437

Your iq is 135838474832

2 hafta önce

fahriyebil

drinks ve drink arasındaki farkı çözemedim

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

geniş zamanda sadece 3. tekil şahıs (yani he/she/it ya da onların yerine geçecek şahıs adları) s takısı alır. diğerleri takısız olur.

  • I drink
  • you drink
  • he/she/it drinks
  • we drink
  • you drink
  • they drink
4 yıl önce

fahriyebil

teşekkür ederim :)

4 yıl önce

ichbinaaron

ancak çeviride içerler diyor -ler eki s takısı değil mi ben öyle yaptım

3 yıl önce

mehmetnefi

Bilgi için teşekkürler

3 yıl önce

niihhhaaaalllll

She he it özneleri icin geniş zaman cumlesi kuruyorsaniz fiil s takısı alır. Kuraldir bu

4 yıl önce

nurmuhamme377140

S cogul demk

11 ay önce

vedatbulun

drinks çogul drink tekil bir kişi İçin kullanılır

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır bu tamamen yanlış bir bilgi. fiile gelen .s takısının çoğullukla ilgisi yoktur

4 yıl önce

Omer_Erdem

onlar su içmek olur o zaman. are dediğin zaman onunla ilgili bir özelliği belirtirsin. sen zeki"sin" deki sin gibi iş yapar. senin yazdığının türkçesi sen su içmeksin olur

11 ay önce

begumckr

Are gelmez cunku bu bir fiil cumlesi

4 yıl önce