"Onlar su içerler."

Çeviri:They drink water.

January 4, 2014

17 Yorum


sinanxxx

neden "they are drink water" olmaz ?

April 25, 2014

dalgaonline

Onlar lar su içer dermisin ?

September 26, 2014

MaksudeEld

No

December 28, 2017

GBG-

İçiyorlar değil "içerler" diyor yani şimdiki zaman değil geniş zaman olacak bu sebeple are olmaz. Zaten are olsaydı drinking olurdu

August 24, 2018

cerenbusra

Evet bende öyle yaptım Ama kabul etmedi

April 28, 2014

Sanane203437

Your iq is 135838474832

September 27, 2018

cross781

ben de aynısını yazdım olmadı

January 5, 2019

fahriyebil

drinks ve drink arasındaki farkı çözemedim

January 4, 2014

Selcen_Ozturk

geniş zamanda sadece 3. tekil şahıs (yani he/she/it ya da onların yerine geçecek şahıs adları) s takısı alır. diğerleri takısız olur.

  • I drink
  • you drink
  • he/she/it drinks
  • we drink
  • you drink
  • they drink
January 4, 2014

fahriyebil

teşekkür ederim :)

January 4, 2014

niihhhaaaalllll

She he it özneleri icin geniş zaman cumlesi kuruyorsaniz fiil s takısı alır. Kuraldir bu

July 12, 2014

nurmuhamme377140

S cogul demk

October 18, 2017

begumckr

Are gelmez cunku bu bir fiil cumlesi

July 20, 2014

Omer_Erdem

onlar su içmek olur o zaman. are dediğin zaman onunla ilgili bir özelliği belirtirsin. sen zeki"sin" deki sin gibi iş yapar. senin yazdığının türkçesi sen su içmeksin olur

October 25, 2017

Berraaran

drink the water neden olmaz

April 2, 2019

ali719757

Küçük harfle başlayan they i seçtim yanlış diyor

April 18, 2019

Canan792623

They den sonra are gelmesi gerekiyor onlar şu içerlerde yapıyorum ama yanlış çıkıyor

October 7, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.