Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O bir ilkokulda öğretmen ."

Çeviri:Er unterrichtet an einer Grundschule.

0
2 yıl önce

3 Yorum


pilotmugo

Sie unterrichtet an einer Grundschule. burada fiil yok ama cevap doğru

0
Cevap ver2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sorunuz tam olarak nedir?

0
Cevap ver2 yıl önce

pilotmugo

kusura bakmayın ben yanlış algılamışım.ders vermek aynı anlama geliyor sanırım yani burada öğretmen kelimesi olmadığı için tercümeyi anlayamadım.daha sonra bakınca ders vermek aynı anlama geliyor diye düşündüm.ilginiz için teşekkürler.

0
Cevap ver2 yıl önce