1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "O bir ilkokulda öğretmen ."

"O bir ilkokulda öğretmen ."

Çeviri:Er unterrichtet an einer Grundschule.

March 16, 2016

3 Yorum


pilotmugo

Sie unterrichtet an einer Grundschule. burada fiil yok ama cevap doğru


Selcen_Ozturk

sorunuz tam olarak nedir?


pilotmugo

kusura bakmayın ben yanlış algılamışım.ders vermek aynı anlama geliyor sanırım yani burada öğretmen kelimesi olmadığı için tercümeyi anlayamadım.daha sonra bakınca ders vermek aynı anlama geliyor diye düşündüm.ilginiz için teşekkürler.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.