"Eine Frau, ein Mann"

الترجمة:امرأة، رجل

منذ سنتين

25 تعليقًا


IbrahimA.El-bana

امراة ، رجل ؟؟

منذ سنتين

1042000

ايوة الميكروفون حافظ مش فاهم فعلا

منذ سنة واحدة

engahmadme

امرأة، رجل

منذ سنتين

AzzamA1

امراة ورجل

منذ سنة واحدة

aya483967

امراة.رجل

منذ سنة واحدة

mahmoudomran1

امرأة ورجل ؟؟

منذ سنة واحدة

raidlarbi1

تىى

منذ سنة واحدة

susu5555

با ي يا مدينة انا مارح اعيش في المدينة يا ناس

منذ سنة واحدة

susu5555

لو سمحتم علقو يا ناس ...

منذ سنة واحدة

Ebodye

هي علقت

منذ 9 أشهر

A.S.A.Soliman

امراة ، رجل

منذ سنة واحدة

MohammedGh132208

امرأة رجل

منذ 10 أشهر

NobleKnigh2

امراة ورجل

منذ 8 أشهر

Adelhassouneh

رجل ، مرأة

منذ سنتين

magatouve
magatouve

الترتيب مهم هنا :)

منذ سنتين

MohamedAlk360111

انا قولتها صح بس الميكرفون ده حافظ مش فاهم كل مره يطلعها غلط

منذ سنتين

kyrillosmekhael

مراه

منذ سنتين

fathiSowil

حتى غير المعرف له علامة نصية، دقيقين حتى في اللغة

منذ سنة واحدة

chomankhalil

ich weiss nicht ich spriche kein arabisch

منذ سنتين

chomankhalil

was machst du jatzt bruder kennst du warum sage ich das

منذ سنتين

chomankhalil

weil ich kann nicht

منذ سنتين

elgourrarabia0

ana rah ktabt ghir rajal imraa 3adi bha bhal

منذ سنتين

kyrillosmekhael

رجل

منذ سنتين

1042000

احس اننى لاافهم شئ فى هذة اللغة الغبية عليك العنة ايتها اللغة

منذ سنة واحدة

1042000

الفرنساوى اسهل كتير

منذ سنة واحدة

المناقشات ذات الصلة

تعلم الألمانية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.