Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Hayır, o o değil."

Çeviri:No, it is not her.

4 yıl önce

74 Yorum


yusufuyanik

Ama biz that' ı öğrenmemiştik :)

4 yıl önce

serdaro81

Şimdi öğren That=şu, o

2 yıl önce

gozde915226

O o mu sorusunda that kullaniyorduk

10 ay önce

hamza205891

tırrek

11 ay önce

Goktask

Her onun demek degil miydi

4 yıl önce

serdaro81

Her=onu, onun (kızlarda kullanılır)

2 yıl önce

BoranGLSOY

''Hayır, o onun değil.'' No, it is not her. doğrusu bu olmalıydı sanırım...

1 yıl önce

EdgerGed

ben şunu yaptım geçtim No, it's not it

1 yıl önce

OLIVIAJOHN4880

Aynı özne aynı cümlede kullanılmaz ki.

6 ay önce

eminolun

Hayır o onun değil diyecek olsak. Halbuki ikisi aynı şey değil.

3 yıl önce

babaahmet

Demin ki soru no it is not her... Cevap doğruydu

4 yıl önce

Olcayglhan

o o değil demenin cevabı nasıl!! she is not her olluyor anlamadım

3 yıl önce

OguzhanEke3

Hicbir cevabi kabul etmiyor

1 yıl önce

busetoluna

evt sona geldim yanlış diyo sinirim bozuldu

1 yıl önce

senolkaymakci

"no, he is not his" olması gerekirdi diye düşünüyorum

4 yıl önce

lelovski

He is not him Eger illa his kullanacaksan his den sonra bir isim getirmen gerek no, he is not his CHILD

4 yıl önce

dtist

no it not it neden olmuyor ? 's' neyi sagliyor ?

4 yıl önce

ahmetfaruk113778

Neden it e s takısı geliyor

4 yıl önce

ibrahim-sami

Geniş zaman ve olumlu cümlelerle 3.tekil kişi nin fiilleri s takisi alıyor. Ornek. I read He reads. She reads. Vb..

2 yıl önce

GunayH-va

no it is not her cumlesinde fiil mi var? it's deki s is'in kısaltılması. i am-you are-he/she/it is

1 yıl önce

Olcayglhan

o onun değil diye sorulmuyor ,,

3 yıl önce

sedatguler

"No, that is not he" dedim "no, that is not her" olacakti dedi. Allah askina farki anlatsin biri

3 yıl önce

erayinmanyakzade

No, it is not her=Hayır, o "onun" değil. Olmalı.

2 yıl önce

Tenayyy

İt, he veya she olduğunu nereden anlayabiliriz biri söylesin, lütfen.

2 yıl önce

abdullahcercer

It is not her oluo da it is not him neden olmuo

2 yıl önce

zebefa

No, he isn't he yapmıştım olmadı :P

2 yıl önce

HafsanurDe

That bu ve şu anlamlarına gelmiyormu "o" anlamına gelen bir kelime değilki neden doğru kabul etti

1 yıl önce

oxEGExo

burda aslında no not him diyor ama bu cevap

1 yıl önce

Sinan324529

Bu dili öğrenebilmek için en az 2 sene felan amerika veya kanadada yaşıycan ve hiç türkçe kullanmycaksın günlük hayatta!

1 yıl önce

suna439719

that olacagini hic dusinmemistim

1 yıl önce

NihatEMRAHMET

Tercih etmediğim cevabı tercih etmişim gibi seçti yazılımsal sorun var

1 yıl önce

edanur622912

ya mikrofona doğru kelimeyi okudum yanlış dio

1 yıl önce

faruk638005

Bilemedim

1 yıl önce

Mertcan127433

Cevaplari kabul etmiyor :D

1 yıl önce

busetoluna

bişey sorucam doğru yazdığım halde yanlış diyor kopyala yapıştır yaptım gine oladı bunu çözün plese!!

1 yıl önce

bella920927

no,she nor her dedim yanlis cikti neden acaba

1 yıl önce

AhmetErman

Hayır, o onun değil. Olmali turkce karşılığı

1 yıl önce

taskincik

Tuhaflik var

1 yıl önce

dgeifrnle

beynim yandı babaq

1 yıl önce

lamadelrey

ya benim cevabımı kabul etmiyor

1 yıl önce

FATHCAN2
FATHCAN2

It veya that ile işaret ettiğimiz zatın aklımızdan geçen kişi (yani cinsiyetini bildiğimiz ve tanıdığımız biri) olup olmadığını söylüyoruz burada. He is not him dersek him ile kimi kastettigimiz belli olduğu için anlam bozuklugu olurdu :)

1 yıl önce

GunayH-va

o o değil ne ya o onun değil olması gerekmiyormuydu?

1 yıl önce

SabirHummatov

o o degil ne ya o onun degil olsa anlarim

1 yıl önce

egemeneroll

Hangi şıkkı seçersem seçiyim yanlış diyor!!!!!!!

11 ay önce

Hmeyra538689

Salakca

11 ay önce

Sleyman951940

Yanlış soru yanlış cevap

11 ay önce

elmo242399

Onun kelimesi türkçe cümlede yok

9 ay önce

berjantotr

o onun değil derken mesela kalemden bahsediyorsak nasıl olacak? "No it is not it" mi? mesela bu kalem mi senin deseler bizde hayır o o değil derken. kalemden bahsederken

9 ay önce

EDAELK1

hayır ,o onun değil olması gerekir yazım hatası yapılmış:)

8 ay önce

Englisher11

No, it is not he bu da olur

8 ay önce

MustafaArs915160

Dogru sikki kabul etmiyor

8 ay önce

CemTuran

her onun demek degilmi ?

8 ay önce

Bykush1
Bykush1

Hayır, o o değil , cümlesinin karşılığı: No, it is not her. Nasıl oluyor?!

4 ay önce

Enes204953

His kullansakta olmuyomu kendi istediği cevabı nerden bilebilirim ki

3 ay önce

hogir733

It ve her ayni yerde kullanılır biri cansiz nesne biri insan

1 ay önce

bugse_honer

Neden sonuna it geldi

4 yıl önce

TaknSOYASL

"No, He is not he" dedim yanlış dedi. Doğrusu "No, he is not it"miş.

3 yıl önce

levoo

hayır o onun değil anlamı olmaz mı bu şekilde

3 yıl önce

msdem1907

bu hiç açıklayıcı bir çümle değil ben şahıs olarakda alabilirim ordaki 1. veya 2. "o " nesne oldugunu nerden bilebiliriz

3 yıl önce

NoisyNight

Niye he veya she kullanılmadı ???

3 yıl önce

SlaTatlyay

No it is not it bunu yadzim kabul etti dogrumudur bunudavkullana bilirmiyim acaba

2 yıl önce

GunayKarao

Bu onun degil demek

2 yıl önce

ruhawi

''No, that is not it''

dedim ve kabul etti bilginize

2 yıl önce

bugraertas

sadece its olurmu ya

2 yıl önce

xengeroe

O onun deil yazacagiba o o deil yazmis

2 yıl önce

simgeebyz

No Her is not that niye olmuyor

4 yıl önce

Ozun2000

Hayir o onun ki degil

4 yıl önce

serkanbaka

No he is not it dedim dogru dedi. Her nerden cikti kafm karisti

3 yıl önce

Mehmetkten2

Arkadaslar bu soruyu anlamadim biri aciklasin

2 yıl önce

suleymanurkac

No he is not her. Yanlış cevap çıktı

4 yıl önce

elifsnyy

it is not it neden olmuyor

4 yıl önce

magicdesigner

hayir , o onun degildir

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cevabınız yanlış. bu ancak "No, it is not hers" cümlesinin çevirisi olurdu.

4 yıl önce