Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The power"

Tłumaczenie:Siła

1
2 lata temu

6 komentarzy


dembowe

Power to bardziej moc niż siła

6
Odpowiedz12 lata temu

immery
immery

Potęga.

4
Odpowiedz2 lata temu

Yola448704
Yola448704

POWER - MOC, potęga, władza, energia, napęd (elektryczny), elektryczność, wysokie napięcie, czasem siła
STRENGTH - SIŁA, wytrzymałość, czasem moc

POWER i STRENGTH mogą czasem być synonimami, np:
The POWER to resist the attack = The STRENGTH to resist the attack

1
Odpowiedz8 miesięcy temu

Corleone_8
Corleone_8

Też uważam, że Power oznacza Moc.

3
Odpowiedz2 lata temu

jankobill

Masz rację,szczególnie w języku technicznym

1
Odpowiedz2 lata temu

coding3
coding3

Power może również oznaczać władzę. Chyba każdy pamięta "You have no power here" Sarumana/Théodena :)

1
Odpowiedz1 rok temu

Powiązane dyskusje