1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They make tea in the morning…

"They make tea in the morning, afternoon and evening."

Çeviri:Onlar sabah, öğleden sonra, ve akşam çay yaparlar.

January 4, 2014

12 Yorum


HarmeLoyka

afternoon - öğleden sonra anlamına gelmekte


ProwlingParis

doğrudur. ama anlam icabıyla "sabah, öğle, akşam" kalıbını ingilizce böyle diyoruz. en iyi cevap bu olmalı. eğer seninki kabul edilmediyse o başka.


Selcen_Ozturk

cevabınız kabul edilmediğinde doğru olduğunu düşündüğünüzde rapor edin: http://www.duolingo.com/comment/1416077


mma8690

onlar sabah öğle akşam çay demlerler.


Mr.Aras

Cümle okunurken girişte "they" telafuzu böyle midir? "may" gibi


Hasan333Demir

Sabahleyin yazdım. Olmadı


aywa912

devrik cumleyi kabul etmiyor


juniorofficer

Ögle öğleden sonra da olmasi gerek


aerenbalci

bozuk olm duolingo haksızmıyım


onur900002

Olum duo lingo nede olsa sunucu kus


RukiyeFida

In neden kullanilmis bir türlü anlayamıyorum biri anlqtabilir mi


OzgurErkan1

Morning başına the geliyor fakat, evening öncesi the ekledim kabul etmiyor. Meden?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.