1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The moments of the year"

"The moments of the year"

Překlad:Okamžiky roku

March 16, 2016

24 komentářů


gaston68cz

Prosím přidat "Okamžiky toho roku" (hlášeno). A rád bych věděl jestli to lze přeložit jako "ty okamžiky v roce" (taky neuznáno) nebo jestli je to proti Golden Rule.

August 11, 2017

DitaMaturo

Proč mi neuzná Okamžiky toho roku?

October 7, 2017

eznkovRena

the moment - je pro mne moment, tedy chvilička, okamžik. Proč tedy nemohu přeložit Momenty roku - i když ta věta sama o sobě je pěkně blbá tak jako tak

November 10, 2017

ZdendaRES

Momenty toho roku

January 1, 2018

alokin2

Proč neuzná "Okamžiky toho roku"? (jak vidím opakovaný dotaz a stále bez odpovědi)

December 4, 2018

Penny853152

Někde tady v diskusích už některý z moderátorů na tento dotaz odpovídal asi takto: … kdyby bylo uvedeno "toho" roku, tak by musela věta pokračovat a upřesnit ten daný rok. Třeba - ."...toho roku, kdy jsme byli v USA..." atp. Alespoň tak jsem to pochopila z jejich výkladu. Pokud to tak není, prosím opravte mě.

January 7, 2019

AdamOlejnk1

Ale proč mi to neuznalo: Momenty roku.?

February 1, 2019

Dasa63

no to je dost blbé zdůvodnění, protože "okamžiky roku" není věta a "okamžiky toho roku" taky ne :-D Kdyby se někdo obtěžoval vymýšlet smysluplná slovní spojení a věty, tak by tu nemusely vzkvétat tyhle diskuse. V každém případě je tam určitý člen, takže je to TEN ROK a ne (nějaký/jakýkoliv) ROK, tzn. že mohu klidně říct "okamžiky toho roku".

October 15, 2019

Honza_U

co chvíle, chvilky?

August 28, 2018

Jakub960922

Me to uznalo momenty v roce

September 10, 2018

Suchan4

proč ne chvíle ???

October 6, 2018

Robert183099

Proč ne: Ty okamžiky toho roku

October 18, 2018

Malone299796

proč ne okamžiky v roce?

September 3, 2018

Martin28126

Mohou být 'letošní' okamžiky?

September 8, 2018

tatka_
Mod

Nemohou. V původní větě se o letošku nic nepíše.

June 5, 2019

JiKroutil

"Momenty toho roku"

October 25, 2018

Martina984342

Proč ne okamžiky tohoto roku?

December 20, 2018

Penny853152

tento, tohoto, tomuto, …. = "this"

January 7, 2019

MiroslavBe20

Neuznalo mi to ani -Okamžiky z roku

May 8, 2019

DagmarMach5

Neuznalo mi to správnou odpověď - okamžiky roku, proč ?

June 4, 2019

petra842511

Taky mi neuznalo Okamžiky toho roku

November 7, 2019

LukVe

Chvíle z roku...

November 19, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.