"Ich lese einen Artikel in der Zeitschrift."

Çeviri:Ben dergide makale okuyorum.

2 yıl önce

4 Yorum


humetin

Ben dergideKİ bir makaleYİ okuyorum....

1 yıl önce

pilotmugo

akkusativ olduğu için makaleyi demek daha doğru değil mi

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir "einen" oldugu icin belirsiz. Zaten hep akkusativ, fiil akkusativ aliyorsa. Ama belirli (makaleyi) olup olmadigini belirli ya da belirsiz artikel kullanimindan anliyoruz.

2 yıl önce

pilotmugo

teşekkürler

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.