Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben yerim."

Çeviri:I eat.

4 yıl önce

7 Yorum
Tartışma kilitli.


esin3

burada I am eat diyebilir miyiz?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. "to be" (yani am is are), yüklem isim olduğu zamanlarda kullanılır, "I am a woman"/"Ben bir kadınım" gibi. Ya da, şimdiki zamanda yardımcı fiil olarak kullanılır "I am eating"/"Ben yiyorum" şeklinde.

4 yıl önce

capkinserdar

ben yerim. l eat olmasi gerekmez mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kücük L kullanmissiniz, halbuki büyük ı yani I kullanmaniz lazim

4 yıl önce

hedex

Hayir, i am eating diyebilirsin ki o su anda yiyorum anlamina gelir.

4 yıl önce

berkbelli

ı yı küçük yazdık böle bir yanlış olamaz

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ingilizcede öyle bir harf yok

4 yıl önce