"I left my tennis racket on the train."

Μετάφραση:Άφησα τη ρακέτα του τένις μου στο τρένο.

πριν από 2 χρόνια

5 σχόλια


jeanprendiville

Racquet is the English spelling for the object used to play tennis etc. Racket in English spelling means a loud noise or an illegal activity. Please Duo keep us happy by adding it as an alternative.

πριν από 2 χρόνια

Ioanna678593
Ioanna678593
πριν από 1 μήνα

Ioanna678593
Ioanna678593

Δεν λειτουργεί ο ήχος!

πριν από 1 μήνα

nchalkis
nchalkis

νομίζω πως το σωστό είναι: Άφησα τη ρακέτα μου του τένις στο τρένο. Η ρακέτα είναι δική μου όχι το τένις

πριν από 1 μήνα

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Δεν έχετε άδικο. Ωστόσο, στη συγκεκριμένη περίπτωση, το "του τένις" δεν είναι απλός προσδιορισμός αλλά λειτουργεί ως ένα σύνολο με το ουσιαστικό.

Σκεφτείτε για παράδειγμα, πόσο αφύσικο ακούγεται να πει κανείς "Το πλυντήριό μου των πιάτων" ή "Η μπάλα μου του ποδοσφαίρου".

Αντίθετα, ένας προσδιορισμός που απλώς προσθέτει κάποιο επιπλέον χαρακτηριστικό στο ουσιαστικό, π.χ. "η κόκκινη", θα μπορούσε κάλλιστα να μπει μετά την κτητική αντωνυμία. (πχ. Η ρακέτα μου η κόκκινη", αλλά όχι "Η ρακέτα η κόκκινή μου")

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.