"I left my tennis racket on the train."

Μετάφραση:Άφησα τη ρακέτα του τένις μου στο τρένο.

March 16, 2016

6 σχόλια


jeanprendiville

Racquet is the English spelling for the object used to play tennis etc. Racket in English spelling means a loud noise or an illegal activity. Please Duo keep us happy by adding it as an alternative.

March 16, 2016

Ioanna678593

Δεν λειτουργεί ο ήχος!

October 26, 2018

nchalkis

νομίζω πως το σωστό είναι: Άφησα τη ρακέτα μου του τένις στο τρένο. Η ρακέτα είναι δική μου όχι το τένις

November 9, 2018

MarsTheSoap

Δεν έχετε άδικο. Ωστόσο, στη συγκεκριμένη περίπτωση, το "του τένις" δεν είναι απλός προσδιορισμός αλλά λειτουργεί ως ένα σύνολο με το ουσιαστικό.

Σκεφτείτε για παράδειγμα, πόσο αφύσικο ακούγεται να πει κανείς "Το πλυντήριό μου των πιάτων" ή "Η μπάλα μου του ποδοσφαίρου".

Αντίθετα, ένας προσδιορισμός που απλώς προσθέτει κάποιο επιπλέον χαρακτηριστικό στο ουσιαστικό, π.χ. "η κόκκινη", θα μπορούσε κάλλιστα να μπει μετά την κτητική αντωνυμία. (πχ. Η ρακέτα μου η κόκκινη", αλλά όχι "Η ρακέτα η κόκκινή μου")

November 9, 2018

uoLL8

Έλα!!! Δικό σου είναι το τένις?

June 20, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.