1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Du hast eine Ente."

"Du hast eine Ente."

Çeviri:Senin bir ördeğin var.

March 17, 2016

14 Yorum


vefakat

sen bir ördeğe sahipsin cümlesini kabul etmiyor


Defineadas1

Aslında aynı anlama çıkıyor cümleler ama demek ki dili ekleyen kişiler bu cümleyi eklememişler.


nilayiklim

Ama onun olmaya bilir yanında var dır o yüzden kullanmış


Umut502667

Senin bir ördeğin var.


gurbetpola

niye kabul etmiyor .senin bir ordegin var. Dogru degilmi?


ala204798

Bazen hata verebiliyor yoksa cevabınız doğru


Zeynopotist

aynen kabul etmesi gerek


Beyzamidwife

Ein eine kelimenin başına neye göre geliyor?


nisa19212

Die artikeli alanlarin basina eine, der das artikeli alan kelimelerin basina ein gelir.


enes220729

Du haßt eine ente yazdim kabul etmedi


huriye543418

Cunku ß iki tane s yerine geciyor.bu d dogru degil


SteffiBookworm

Du hast eine Ente. - senin bir ördeğin var.
Du hasst eine Ente. - Bir ördekten nefret ediyorsun.


nilayiklim

Du haßt yazarsan hata verir "ß" bu harf türkçede s demek o yüzden

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.