Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz gidebilir miyiz?"

Çeviri:Könnten wir gehen?

2 yıl önce

7 Yorum


tepkisel

Könnten yanlis degil mi?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Prasens halde "können" oluyor ancak prateritum zamanda "konnten" oluyor. Yukarıdakinin prasens cümle olması gerekiyor ben de yanlış bilmiyorsam, raporlarsanız Selcen hanım ilgilenecektir.

2 yıl önce

angel_bmw
angel_bmw

Könnten yanlış. Können olmasi lazım. Könnten olursa gidebilirmiydik olur.

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. kibarca bir şey sormak için Könnten kullanılır

2 yıl önce

Kamuran663219

Biraz daha aciklayici olsaniz daha yararli olur, mesele diğer modal verb lerde de aynisimi oluyor?

1 yıl önce

SteffiBookworm-

Bu açıklama Almanca'dır. Nazik cümlelerde konjonktiv 2 kullanımı ile ilgilidir.

http://mein-deutschbuch.de/konjunktiv-2-der-hoeflichkeit.html

1 yıl önce

humetin

Biz gidebilir miydik ? ( Kibarca izin istemek )

10 ay önce