1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie isst Frühstück."

"Sie isst Frühstück."

Çeviri:Kahvaltı ediyor.

March 17, 2016

7 Yorum


selin456485

kahvaltı yapıyor olmalı


osm6w

Kahvaltı yiyor da doğru kabul edilmeli. Biliyorum anlamsız ama almanca'da bu şekilde kullanılıyor ve bir dili öğrenmek için o dilde düşünmek gerekiyorsa bu cevap da doğru sayılmalı.


sametgndz351

Kahvalti "yapilir". Edilmez veya yenmez Turkce'de


nubarr

"Sie" o demek .kendinde de belirtiliyor.ama ben " o kahvalti ediyor" yazinca yalniz oluyor, onu "kalvalti ediyor" olarak düzeltiyor.anlamadim


adem_1907

asıl cevap kahvaltı yapıyor olacak çünkü ediyor olsaqydı başka kelime gelmeliydi


melisbusra12446

Ediyor yerine yiyor yazdım kabul etmedi..

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.