1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The women's coats"

"The women's coats"

Çeviri:Kadınların ceketleri

January 5, 2014

107 Yorum


ErtanKorkuc

The women's coats kadının ceketleri kabul edilmedi neden açıklar mısınız?


Zmrt947865

Merhabalar #

Öncelikle Women ile Woman kelimelerinin anlamlarına bakalım :

Woman: (Tekil) kadın

Women: (çoğul) kadınlar

Kesme işareti ile ayrılan s ise SAHİPLİK ANLAMI katar.

Yani;

womEn's = kadınların

womAn's = kadının

Başarılar dilerim :))


Ebraraydn3

Saol bu cok faydsli oldu


Zmrt947865

Rica ederim herzaman :)


irem133739

Teşekkürler gercekten açıklayıcı yazmışsin


mehmetbeng1

Kesme işareti ile ayrılan s heryer demi sahiplik manası katiyor


Zmrt947865

Evet heryerde katıyor :)


Ergn827245

teşekkürler efenim


Kaankrcn35

Bende women's kadının diye biliyordum. Öğrenmiş oldum. Kadınlarınmış.


Ali96118

Bu bilgili yorumun için 82 kişi teşekkür etmiş .


Selcen_Ozturk

women çoğul çünkü


mer426956

Ama women 's diyor


kenaniler

" Women' coats " yeterli olmaz mı 's' olmadan? " Boys' cats " gibi mesala


SelinNehirgmsdl

Olmaz, nedenini söyleyeyim: Dikkat ederseniz girls, boys, dogs gibi çoğul eki almış kelimelerde görülüyor bu kesme işareti olayı. İşin aslı şu ki çoğul eki almış kelimelerde zaten bir çoğul "-s" takısı olduğu için iyelik "-s" takısını tekrar koymak yerine kelimenin sonuna bir kesme işareti koyulur. Fakat çoğul "-s" takısı almamış kelimelerde eğer iyelik eki kullanılırsa bunu yapamayız. LearnTheBest


Ali96118

Bu "s" ile ilgili her şeyi açıkladı


noname35916

Women kadın demek


Selcen_Ozturk

women kadınlar demek


SelinNehirgmsdl

Sizin sorduğunuz bu olay "Woman, man" gibi kelimelerde geçerlidir. Dikkat ettiyseniz İngilizcede bazı kelimeler çoğul eki olan "-s" takısını almadan da çoğul görevi görebiliyorlar, Örnek olarak: Foot♡Feet, Tooth♡Teeth; Child♡Children... Gördüğünüz gibi bu kelimeler de çoğuldur. "Woman" ve "Man" kelimeleri de ek almadan çoğul olabilen kelimelerdendir. Yani: Woman♡Women, Man♡Men

LearnTheBest


tinsmith1

Bunlar kulaktan duyuldugu gibi kullanilan kelimeler diyebiliriz


evval877259

Woman tekil women çoğul o yüzden.


Ebraraydn3

Hata olsa gerek bazen oluyor uyari olarak bildirim yapabilirsn


ErtanKorkuc

Kadın ceketleri olarak tercüme etti


Selcen_Ozturk

"Kadin ceketi", "Cocuk kitabi (Children's book)", gibi bir "tamlama" olusturan, bir grup nesneye ait seyler yine Turkcede tekil, Ingilizcede cogul. Yani tekil ceviriler daha dogru. Ama "kadinlarin ceketleri""ni de kabul ediyoruz cunku bu cumlede genel olarak kadin ceketlerinden mi yoksa biraz once bahsettigimiz bir grup kadinin ceketlerinden mi bahsediyoruz tam olarak acik degil.


MustafaDog834871

Ingilizcesini soyleyeceksin


sevdanu_bzkrt

Zaten wowen çoğul s gerek yok


CigdemOzde2

Kpagakyqcqicwobs Nickelback bölgesi Kavak İngilizce öğreniyoru


CigdemOzde2

LPeuwbuwxnizgİsgbsosvzovwosvizvsiwdcwostdqospgw jenkshbslsgvaogskvbslhscsigsjgbsovsnsojsvnsishdjdbod djdbodbdkhdkd. Sodhjsidjkdj djnd. Sjbdjbsjbdjnd. Di sobsobdjd slbskos s. D ksbso


bra494326

Bu bölümde türkçesini bulmuyoruz zaten sadece dediği cümleyi yani the vomens coats ı düzgün bir şekilde söylemen lazım anladınmı


Hsyn__6016instgr

Merhaba arkadaşlar A32M9X doulingo kulüb kodum. Buyrun Hep beraber hem eğlenip hemde öğrenelim.


Ismail166407

'The women's coats = Kadınların montları ' yazdım coats a tıklayınca montu - paltosu cıkdı dogru cevap 'Kadınların Ceketleri' imis


farukcagsak

Kadının ceketleri nicin dogru degil ?


HakanAktas1

Az önce erkek ayakkabısı bir kalıptır ve "men's shoes" yazılırı öğrendim bu cümleye The women's coats kadın elbisesi dedim olmadı. Neden anlayamadım


Selcen_Ozturk

coat elbise olmadığı için


HasanKARATEPE

kadın ceketi denebilir mi


Selcen_Ozturk

ceketler olmalı aslında. "men's shoes" da bir farklılık var, ayakkabı İngilizcede her zaman çoğuldur. o yüzden "men's shoes" erkek ayakkabısı da olur erkek ayakkabıları da...


Mujik93

men's shoes erkegin ayakkabisi.the women's coats kadinlarin ceketeleri


FurkanAydnr

bi ceket oluyor coat bi mont bi soruda hirka resmi koyulmus ne yazacagimi sasirdim he ben bi ceket diye biliyordum


bahadirturkan

women kadınlar 's aitlik sonuç kadınların ceketleri :-)


MuhsinKse1

Women ile Woman telefuz farkı nasıl?


HELLOKTTY

Hic anlamiyor ya uf cipdiricam. Bagiriyorum anlamiyor


wwwert2

Kadınların ceketi olmalıydı bu ne ya


yamur18123

Az once kadinlarin ceketleri yaptim kabul etmedi kadin ceketleri cikti simdi kadin ceketleri yaptin dogru olarak kadinin ceketleri cikti


yarentheterrible

Woman kadın demek ama bende 'bayan' diye çevirdi.


[aktif olmayan kullanıcı]

    The women's coats, kadinin ceketleri demek. "Women" kelimesinin sonundaki "s" sahiplik getirir.


eyma464745

    Söylüyoruz fakat yanlış olarak algılanıyor


Arzu519134

    Coats ceket anlaminda degilki mont anlamindaa


Someone74

    men-man veya women-woman arası farkı bilen birisi olarak ''The woman's coats'' yazmakla kendimi tarifi mümkün olmayan bir çıkmaza soktum. Bu ''The girls' coats'' gibi bir şey değil. Women ın ya da men in zaten çoğul olduğunu unutmamak gerekiyor. Haliyle ''we need more practise'' .


Ness204909

    Kadınların mantoları yazdım kabul etti


Irmak676644

    Ilk yanlıs yaptım bayan ceketleri dedi şimdide bayan ceketleri yazdim bayan paltoları dedi ??????


alpefe2

    bana hep woman dedi burda women miş woman yazıyom kabul etmiyo


Akif945758

    Bayan ceketleri diye cümlemi var Bayanın ceketleri doğru cevap olmalıydı saçmalık


sude27934

    Neden kadın yazınca yanlış dedi


EvwcJ

    Soru çok basitti


TRkMustafa

    Lan 3 defa aynısı geldi herbirinde cevap farklı


Salih948191

    Kadının montları neden kabul edilmedi anlamadim.


salih941663

    Kadınların ceketleri var . Olması gerekmiyor mu


Kaankrcn35

    Woman. : kadın Women. : kadınlar Woman's : kadının Womans' : kadınların

    Boy : oğlan Boys : oğlanlar Boy's : oğlanın Boys' : oğlanların

    Girl : kız Girls : kızlar Girl's : kızın Girls' : kızların


MasterofSex

    Womans' = kadınların yanlış yazılmış.


Fatma452222

    The Womans coats olmalı


MasterofSex

    Woman = kadın

    Women = kadınlar demek.Ayrıca,sahiplik belirten "s" kesme işareti ile yazılması gerekir.


ibrahimyuece

    bu ses kaydından nasıl anlayacağız woman mı women mi?


ecrin180895

    Çooooooooooooooooooooooooooooooooook saçma


zeyn_s

    men's shoes erkek ayakkabısı olarak kabul ediliyorken,the women's coats neden kadın ceketi olarak kabul edilmiyor da kadınların ceketleri olarak kabul ediliyor ? Açıklama getirir misiniz?


JazzKenan

    Woman ile Women dediğini ayırt etmek çok zor.

    Ben woman yazmama rağmen yinede ( Women ) olarak kabul etdi.


Aye95537

    Kadınların ceketlerini soruyor.Kadının ceketleri cevabini kabul ediyor. Ustelik kadinlarin ceketleri diye tercume ediyor .


uykusuzren

    Bende women's skirt dedi.


Feyza.yz

    Sesli sorularda woman's gibi kelimeleri çoğul anlamındaki womans den nasıl ayırt edebileceğiz


Glay253518

    Evet ben doğru bildim. Çoooooooook guzel bir uygulama...


Hatice133232

    Aynı cevabı verdim neden kabul edilmedi?


Ersin217322

    Thewomen neden birleşik "The women" olmiyacakmiydi neden birleşik?


kosmos_

    woman's coats, yani kadının ceketleri diye duydum. google translate'te women kelimesinin ilk sesi uzatılarak okunuyor, onun ayırdına nasıl varacağız? woman's diye algılamak çok olası.


Selcen_Ozturk

    tekil olan wumın, çoğul olan wimın gibi okunuyor aslında ayırt etmek çok da zor değil


YunusEmre575586

    "Kadın ceketleri" diye cevirdi neden ki ?


ZeynepSena786044

    kadınların ceketi niye o yazdım kabul etmedi neden


ZeynepSena786044

    kadınların ceketi yazdım kabul etmedi neden


mustiyano

    Az once biz ayakkabıları giyeriz dedim. Kabul etmedi. Şimdi de kadinlarin ceketleri dedim. Onu da kabul etmedi.


Rana233488

    Az öncede coats cikmisti ve ben ona kaban yazdim kabul ettiniz fakat burda ceket yaziyor ceket jacket demektir ama burda coats a ceket demissiniz yanlis degil mi


mehmetizmm

    "The women's coats " ordaki women kadınlar anlamına geliyor arkadaşlar biraz şaşırtıcı


busrakarakis

    WOMEN'S=KADINLAR "S"ÇOĞALTIR. TÜRKÇEDEKİ "-LER,-LAR" GİBİ.⚠⚠⚠


miskiab

    woman ve women i biliyordum ama women's i yeni gördüm, var mı böyle bir şey?


Selcen_Ozturk

    woman-kadın

    women-kadınlar

    woman's-kadının

    women's-kadınların


miskiab

    have/has kısaltması, değil mi?


Selcen_Ozturk

    hayır burada aitlik takisi 's. mesela miskiab's question=miskiab'in sorusu


Selcen_Ozturk

    ama normalde 's "is ya da has"in kısaltmaları olabilir haklısın. Ama women çoğul olduğundan women have coats olurdu, women has coats olmaz.


eat.233

    women's kadının değil mi ?


buketsevcan

    woman's = kadının, women's = kadınların


eat.233

    hıı tamam teşekkür ederim :)


black_happ

    Bende soyledim anlamiyooo


Soner260491

    bu ne saçmalık ya


nurbanu598914

    Bu sorunun cevabinda hata var


furkan.cicek

    "kadının bluzları" olmalı bence


Selcen_Ozturk

    bluzla ceket bambaşka şeyler

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.