1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Tiere und die Umwelt sind ih…

"Tiere und die Umwelt sind ihr wichtig."

Çeviri:Hayvanlar ve çevre onun için önemli.

March 17, 2016

9 Yorum


tepkisel

Almanca cümle hatasız mı? Sanki aşağıdaki cümle türkçe cümleye tam uyuyor. Aydınlatır mısınız lütfen?

Tiere und die Umwelt sind wichtig für ihn/sie/es.


Selcen_Ozturk

hatasız. Almancada kullanım bu. "X ist [dativ] wichtig".


tepkisel

Tesekkür ederim cevabiniz icin. Peki benim yazdigim almanca cümle de ayni anlami karsiliyor mu?


k.gokce

Evet, karşılıyor.


tepkisel

Tesekkür ederim.


Ahmet89903

ne dediği anlaşılmıyo.zaten hızlı konuşmayı hiç anlamıyom ama kaç defa yavaş dinledim gene de anlayamadım.


humetin

Kein Artikel / Ein Artikel...


enanasya

Für/için olmayınca ben de anlayamadım


humetin

1.die Tiere und die Umwelt sind ihr wichtig.

veya

2.Tiere und Umwelt sind ihr wichtig

olmalı !!!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.