"Ask anybody."

Vertaling:Vraag iedereen.

2 jaar gelden

5 opmerkingen


iklammetje

Ask anybody betekent toch vraag het iemand?

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Nee, "vraag het iemand" = ask somebody.

2 jaar gelden

RaquelRvdL

En wanneer gebruik je everybody?

11 maanden geleden

BenYoung84
BenYoung84

Everybody = iedereen

9 maanden geleden

Marko162332

Wat is het verschil tussen anybody en everybody als het in het Nederlands allebei iedereen betekent? Met andere woorden, wanneer gebruik je anybody of everybody?

1 week geleden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.