Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O konuştuğu için ben dinlerim."

Çeviri:I listen because he speaks.

2 yıl önce

21 Yorum


Adilahin0

because yerine for kullanılamaz mı

2 yıl önce

Ektoraskan

Aslında olur, ama çok edebi oluyor o şekilde.

2 yıl önce

FatmanurKa773751

Because yerine for kullanilmaliydi

1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır çünkü buradaki için çünkü anlamında. Ezbere çeviri yapılmaz :) Ektoraksanın dediği gibi for kullanılabilir ama bu çok nadir bir kullanım

1 yıl önce

arianalar

bu cümlede o zamirinin kim olduğu bilinmektedir

1 yıl önce

Ektoraskan

Bilin-me-mektedir, demek istediniz. He veya She kullanılabilir. Ikisi de kabul ediliyor.

1 yıl önce

iremkeser1

Allah tan s harfi yazmadim

10 ay önce

Tark613839

Soru da o konuştuğu için ben dinlerim demiş ama cevaba baktığımız da ben linkerim çünkü o konuşur gibi oluyor terslik yok mu sizce de ?

10 ay önce

recep680178

Haklısın

9 ay önce

recep680178

Because çünkü değil mi?

9 ay önce

incikin_
incikin_

Evet "çünkü" demek; "-dığı için" ekiyle de çevirebilirsiniz. Sanıyorum ikisi de kabul edilir.

"I listen because he speaks."
(= Ben dinlerim çünkü o konuşur.)
(= "O konuştuğu için ben dinlerim.")

9 ay önce

Asyaszl

I listen because she speaks

9 ay önce

Hamide754215

Of ya ne bu böyle

8 ay önce

erdem525505

Neden yardımcı fiiller kullanılmadı. İs, am

8 ay önce

sahra362107

Teşekkürler

7 ay önce

mevltDemir19

Nen dinlerim çünkü o konuşur

6 gün önce

Berke514262

He speaks because,i listen olacak tı

9 ay önce

nezirmatya1

Konuşmak soeak değil mi

8 ay önce

IlkerBinze

Why He speaks, I listen olmalıydı

8 ay önce

Whiskeyice

She speaks for I listen yazdım. I listen because she speaks dedi.
I listen because she speaks ; o konuştuğu için ben dinlerim demek ise,

Ben dinlerim çünki o konuşuyor, yada Ben dinlediğim için o konuşuyor nasıl söylenir.

8 ay önce

Mkqueendam

He speaks because ı listen olur ters mantık oluyor basit yani

4 ay önce