"Цього літа не було дощу."

Переклад:It has not rained the summer.

2 роки тому

13 коментарів


MartaIvani1

Написано, що правильних варіантів два: It has not rained this summer (який я вибрала) і It has not rained the summer. Другий варіант, як на мене, неправильний. Що скажете?

2 роки тому

jyLb3

Ну, що сказати.? "За бідних гусарів замовте слівце." В першому-this summer (це літо), а в другому про це саме літо мова, про це вказує the.

2 роки тому

rublin

Як на мене, this i the мають одне значення

2 роки тому

j0nG

The буде неправильно з ним речення немає змісту

2 роки тому

rublin

Чому?

2 роки тому

j0nG

Якщо буде "the", то переклад - "Це літо(а) не було дощу". Круто, правда? Тому і не має змісту.

2 роки тому

jyLb3

Круто ви крутите, бо the summer говорять коли воно пройшло. Восени ви скажете:" це літо небуло дощу і того літа (те літо) теж"

2 роки тому

Fb8U1

Артиклі - то складна тема для слов'ян, бо в наших мовах їх немає. Дуо пропонує перекладати the відповідним вказівним займенником, бо найчастіше артикль заміняє його. Це слушна порада. Підставляючи вказівний займенник (хоча б подумки), я став відчувати артиклі. Зараз майже не помиляюсь.

1 рік тому

Fb8U1

Відмінювання вказівних займенників діє і при перекладі ними артикля the.

1 рік тому

Khlivnyuk

There was no rain this summer - теж приймає

1 рік тому

Vital153055

It's not rained the summer. - Це рпавильно, але it is not rained the summer WTF?

10 місяців тому

Mavka_

Бо It's це скорочення не від It is, a від It has.

7 місяців тому

rublin

Якраз частіше It is, хоча і It has може бути https://en.oxforddictionaries.com/usage/its-or-it-s

7 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.