Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I will miss you."

Çeviri:Ben seni özleyeceğim.

2 yıl önce

10 Yorum


denizkurtu

Ben seni kaçıracağım da olur bence

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Sanırım kız kaçırmak anlamında "elope with" kullanılıyor. Bu durumda "I'll elope with you" denebilir.
Kız kaçırmak Türklere mahsus deģil:)

2 yıl önce

nevzetay

POLİTİKA bölümünde kaldım,DOĞRU yazdıklarımı kabul etmiyor.o yüzden aşama kaydedemiyorum.Ne yapabilirim.

11 ay önce

Ektoraskan

"Kaçıracağım" değil ama "ıskalayacağım" olabilir.

2 yıl önce

sonterekeme

Benim aklımdan da geçmedi değil yani :)

5 ay önce

KomutanLOGAR69

Çoook özlüyorum be ayça

2 yıl önce

bilgekaganylmz

Zeki Kaan ❤ Ayça

1 yıl önce

bilgekaganylmz

Ben seni kaçıracağım :D

9 ay önce

mine063301

I wont miss you

8 ay önce

Mohammad530031

I will going to miss you ? Hmm

4 hafta önce