"The bear has a big neck."

Çeviri:Ayı büyük bir boyna sahip.

March 18, 2016

5 Yorum


Hisar34

"Ayı büyük bir boyuna sahiptir" yerine "Ayı iri bir boyuna sahiptir" denilse daha kullanıma uygun olmaz mı?

March 18, 2016

Haggra

Bence onun yerine thick neck deseydi daha da iyi olurdu.

April 20, 2016

ekrem25

ayının büyük bir boynu var desem olur mu?

November 5, 2016

G.onca.

Ayi uzun bir boyna sahip olsa daha kullanisli olurdu.

November 19, 2018

mehmet792968

Ensesi kalin mi demek istiyor

July 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.