1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Die Bundesliga"

"Die Bundesliga"

Çeviri:Almanya Ligi

March 18, 2016

23 Yorum


Boranen

Alakasız bir soru.

May 3, 2019

Zuhal788013

Aynen

September 30, 2019

werterda

Başka soru mu bulamadınız?

August 30, 2017

serda72rojda

Ne alaka ya baska soru kalmamis

June 21, 2019

emektarfra

Sacma

June 21, 2019

Berilsu95334

aynı yazıyorum ben ayrıntısıntısına kadar niye olmuyo ya

July 6, 2017

smeyye600

bu yazınca yanlış sayıyor ama kelimenin eklenmesi lazım

October 7, 2017

Ayd.d

Bundes = Federal demek liga = lig demek

August 10, 2019

Ellie789gf

Bu ne saçma şey ya

October 6, 2019

cuteguest

burda die ne anlama geliyor?

August 14, 2016

selinkrdg

die artikel

November 26, 2016

AhmetGk20

Bu

July 21, 2019

ekintek

ulusal lig de eklenebilir

August 26, 2016

GokenurYil

aynı şeyi yazdım kabul etmiyo ya

June 13, 2017

SteffiBookworm-
June 14, 2017

zeusdede

Almanya Futbol Ligi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

July 20, 2017

Yusuf382855

lig diyince kabul etmedi bir sebebi olabilirmi

February 25, 2019

Lol79271

Almanya ligi demeliydin

October 20, 2019

MuhammedEs485673

Almanya ya gidecek bir kişinin sosyallik olarak Alman ligini bilmesi alakasız değildir.

September 3, 2019

YunusMusta4

Türkiye'de direk Bundesliga deniliyor zaten

September 28, 2019

Nur593311

Bu ne yaa

October 3, 2019

Cabbar838567

Bunu bilsem bu yugulamaya girmezdim

October 21, 2019

AYDIN274932

Bendesliga ozel isim degil mi

November 16, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.