"She touched the table."

Fordítás:Megérintette az asztalt.

March 18, 2016

5 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Pola51

Az asztalt megérintette. Nem fogadta el. Miért? Sajna, ha jelentem, a programból kiugrom. Egyébként sokszor fordult már elő, hogy elértem a tíz pontot és akkor is kidobott a gép.


Katalin5246

TELJESEN EGYETÉRTEK EZZEL! KÖSZI. MEGNYUGTATÓ , HOGY NEM CSAK ÉN NEM HALLOM JÓL.


EnnEnn1

Érintette az asztalt, elfogadta.


Tibi757199

Normál sebességgel lejátszva azt lehet hallani: "touch" - jelentettem... Értem én,hogy múlt idő,de mondja már érthetően a bácsi!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.