"Does he also have an Italian passport?"

Vertaling:Heeft hij ook een Italiaans paspoort?

March 19, 2016

5 opmerkingen


Aurora478188

Bjj He she it hoort 'has' en niet have. Waarom hier wel have?

March 19, 2016

El2theK

Omdat je hier eerst een ander werkwoord hebt namelijk to do. Dat werkwoord wordt vervoegd en to have niet. In het Nederlands hebben we niet zo'n constructie maar letterlijk vertaald wordt het:

  • Doet hij ook een Italiaans paspoort hebben?

Zoals je ziet wordt hierbij hebben niet vervoegd. Uiteraard kan je het zo niet vertalen, omdat het een slechte Nederlandse zin is.

March 19, 2016

SuperRoosje

bedankt voor de uitleg :-)

November 30, 2016

Danil617054

Heeft hij een Italiaans paspoort is toch ook goed?

February 8, 2017

El2theK

Je mist also.

February 8, 2017
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.