Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Şapkanı çıkar!"

Çeviri:Take your hat off!

2 yıl önce

7 Yorum


Prettygirl35

Take off your hat yazdim kabul etti take your hat off da baska tercume diyor "off" sonda da olabiliyor yani ❓

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Bazı phrasal verb'ler ayrılabilir (seperable phrasal verbs), "take off" da bunlardan birisidir:

http://web2.uvcs.uvic.ca/courses/elc/Sample/Advanced/gs/gs_04.htm

Inseperable olanlar ayrılamaz.

2 yıl önce

Gzdeelik2

Off kelimesinin burdaki görevi ne?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku
  • "Take" = "almak" / "take off" = "çıkarmak"

http://www.ingilizcechat.net/archive/phrasal_verbs/

2 yıl önce

Gzdeelik2

Teşekkür ederim

2 yıl önce

kuzumm

Off u sona almanin manası var mı

1 yıl önce

mukaddesko1

'Take out your hat' da olur gibi

3 hafta önce