1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am a girl."

"I am a girl."

Çeviri:Ben bir kızım.

January 5, 2014

190 Yorum


EminMucahid1990

Bu program bi harika dostum


iko977633

Gerçekten de öyle...


Yamur331477

Aynen ablacın çoook guüzel dilimizi bilmemiz öğrenmemiz gerekir doğrusu bizim ana dilimiz olmasada gerekli bizler için değil mi ablacım


azra26182

Evet ama zor biraz daha can ver (10) hemen bitiyor


Zeynobeyhan

Kesinlikle katılıyorum.


B9BrK

Sadece saçmalığı Böyle Salak saçma Adları Okluyo=(


LaAsesinaL

B9BrK aynen senin gibi. Eğer bu uygulamayı saçma buluyorsan git.


tzkprnisndr

Ne diyorsun anladım


KasmCeylan3

Bende katılıyorum


MedineKzlt

İngilizceyi ana dilimiz gibi bilmemiz lazım dostum ve bence de harika


Gamze917041

Zıkkım ❤❤❤❤❤


Bethtuc

your language is very difficult my god!! Lol


volcayto

No it is not indeed!


Berk947819

En iyi hangi sekilde ingilizce ogrenirim


melania2307

Duolingo oynayarak bence


Kartal793052

Tekrar yaparak yada yeni kelimeleri yazarak


Yasemin62738

Yes it is really easy. Where are you from?


MineArslan7

Yani bu cok guzel bir program


zehra212011

'' BEN BİR KIZIM'' YAZMANIZA GEREK YOK. SADECE BÖYLEDE YAZABİLİRSİNİZ'' BİR KIZIM'' DİYE YAZABİLİRSİNİZ.


yiit691840

Kizim yazincada kabul ediyor


beyaz267132

Yazılışları farklıdır


Elif413491

Merhabalar acaba senin adın zehra Elif imdat'mı


berfdn

Sadece kızım yazarsanız da kabul ediyor.


hilalateya

ben bir kızım yzıcaktım kı yazdım kendi geçti


merthan492392

Duolingoyu seviyorum


ensmosby

Doğru yaptim yanlis diyor ?


ecrin256922

Cümlelerin başına ne zaman the getirebiliriz?


Yamur331477

merhaba çoook güzel bir uygulama herkese tavsiye ediyorum di bilmek herkessin hakkı teşekkürler


Memmedoglu

Men azerbaycanliyam biraz danisiq problemi var


senseikillyou

Bu program muhteşem keşke diyer dersleride çıkar


sinemrojin

Muhteşem bir program


sedef85075

Yeni basladim bakalim nasil


ElaDzdemir

Bu program muhteşem


Derya845921

K-pop hayranı var mı?


its.verdiyeva

ingilizce klavyedeyim.


Aleyna306525

Çok kolayy hahaha


RanaKundak

Soyluyorum cevap yanlis diyor


HasanDullu

Bence hepiniz delisiniz


rabiakypnr

Yani sırf bir soru için 300 yorum...


Muhammed_q

Çok iyi bir uygulama bence


Bnyaminakr2

Kocaman kadını kız yaptilar ya la


jw_zeynep

Sesimi algılamıyorr


LazAli6

Kızın tipi kötü


DNZ384116

Bu çok kolaydı:)


nujencuvan

Program iyi olabilir ama bazı yerlerde ❤❤❤ gibi davranıyor


denizciddimisin

Ne gibi ?

Burada bize I am a girl demiş. Bunun Ben bir kızım anlamından başka hangi anlamı olabilir ?

Ama mesela şunu diyorsan ; I am girl bunun cevabı; Ben kızım demektir. ama burada a takısı gelmiş. O yüzden bir kelimesi de gelmelidir. https://forum.duolingo.com/comment/38540863


[aktif olmayan kullanıcı]

    küçük harfle başlayınca yanlış diyor


Ceren899118

    Cümleye büyük harfle başlamak gerekir bu kural ingilizcede de türkçede de geçerlidir.


tavan512801

    nujencuvan haklı


sevgi659614

    Ya bu uygulama super burada bir sürü dil oğrenmek mumkun bence kiymetini bilelim


sl21ugur33

    Türkler burdamı


merve312962

    Selam arkadaşlar


sabah802830

    Çok iyi program cidden


Duygu56933

    Ben yeni katildim ama sizde bir ilerleme varmi


SeyitAli884471

    hayır ben bir kız degilim


Glcan353750

    Bence iyi bir program.


YamurINAR1

    Sorular çok kolay


YamurElifD1

    ağğğğğ bende neden I am a boy diyor adam


HarunTaban

    Lağn bu çok ZORR


hmeyra714244

    gercekten cok guzel


ayten74847

    Doğru yaqtım yanlıs diyor


efsn_001

    An ın anlamı ne oluyor peki yani an neden gelemez


EcrinErva9

    Ingilice ogrenmek isteyipde gelenler takip etsin


Biginci

    Çok güzel bir uygulama İngilizceyi çok güzel öğrenebiliriz


fesihdogmus

    Hjlşiiiğppujnjmmll


Elif413491

    Merhabalar ben Elif


kturedi6

    Kendi adına konuş!!


Zeynep605453

    bunu yanlış yapmayın allah aşkına


jacklin948644

    Duolingida bir ariza var yeni yuzu alistirmayi bitirdigim halde gostermiyor


smailsmail5

    Telaffuz iyi değil.krow gibi algılanıyor.


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Bunu yazarken içim ürperdi


Aydn288895

      Galiba bu sefer ogenicem


aleynacaaam

      BÖYLE KONUŞMAYIN LÜTFEN!


elif264474

      Ya bu alıştırmaların her biri kaç seviye daha devam ediyor


mirac353387

      gece saat 22 den 00(24) e kadar duolingo yaptim sabah uyandim ve simdi yine duolingo yapiyorum


Gina212067

      Ya aynısını konuşuyorum ama her zaman hatalı


Ensar1221

      Sevdim bu programı ama zümrüt ligindeydim yanlışlıkla sıfırladım


Enesbatur1234

      Merhaba arkadaşlar kanlıma abone olun ve herkesin konuştuğu uygulamayı indirdim beni duoalingoda takip et ve sağolun


recep339503

      Kız kelimesinin telaffuzunu anlayamadım.grav mı-görl mü?Doğrusunu yazarmısınız?


volcayto

      Göorl gibi daha cok


egeolcayturkan

      ben gelecekten geliyorum 5250 puanim


mirac353387

      I am a girl ben bir kizim mi? oluyor


derya105678

      Ses tekrarı hiç yok nasıl yapılıyor


melisa10273

      Ben kızım da olur bence


denizciddimisin

      Hayır, Ben kızım denebilmesi için I am girl demesi lazım. Ama burada a takısı gelmiş. O yüzden oraya bir eki getirilmelidir.

      https://forum.duolingo.com/comment/38540863


sinankutur

      Bu cevaplarım çoğu silinmiş.


ayse647264

      Bu bolumun kac tane seviyesi var ya


iremferaye1

      Kızım yazdığında kabul ediyomu?


HlyaCiddi

      O zaman bunu da ben kızım olarak cevirmemiz lazım


denizciddimisin

      Hayır, Ben kızım denebilmesi için I am girl demesi lazım. Ama burada a takısı gelmiş. O yüzden oraya bir eki getirilmelidir.

      https://forum.duolingo.com/comment/38540863


oylumakkaya

      Ben en çok sesli şeylere bayılıyorum


LPSSAFARTV

      Am I a giril Olması lazım ama.


-Aybars-

      Bağcıların duoları taş, taş taş taş tatata taş taş da taş, taş taş taş taş taş taş taş taş... Hep yek


Asude99

      Ben bir kızım diyorum kabul etmiyor ne saçmalık bu ya!


MiraSira1

      Nedense bende kabul etti


AslihanKib

      Bazen banda oluyor


plnbrcdkmn

      Bu programı beğenmiyorum demek kapasitem yetmedi demektir


zero1967

      klavye de ı bulamıyorum yoksa problem yok


Selcen_Ozturk

      i yazabilirsiniz. İngilizcede küçük olan i, büyük olan I. (büyük İ de yok)


UmutcanMur

      bızım yazdım yazdım yanlış dedi imla hatası var demesi lazımdı.


aoskdaosdkoas

      yanlış yazdığınız kelimenin de bir anlamı varsa doğrusunu bilmediğinizden yanlış yaptığınızı kabul ediyor.


aleynacaaam

      Doğru söylüyorsun

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.