1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "If your aunt allows, I speak…

"If your aunt allows, I speak."

Çeviri:Eğer halan izin verirse, ben konuşurum.

January 5, 2014

36 Yorum


Burakoban3

aunt hala ve teyze demek

May 6, 2017

MderrisHas

yenge olarakta geçiyor

August 13, 2017

sieg37ebs7

Sadece halayı ya da teyzeyi nasıl ayırıyoruz aynı şey dayıda da var

August 17, 2017

ICouldntFind

İkisi de ayni şıklarda hangisi varsa onu kullan ingilizcede farkları yok

January 1, 2019

znurKaranf

Dayı - Amca (uncle) Hala - Teyze (aunt) Neyi görüyorsan seçeneklerde cevabı o bul.

October 29, 2019

EmirSalimoglu

İzin verirse yerine Onaylarsa olur mu ?

February 11, 2015

znurKaranf

"Allows" onaylamak ya da izin vermek .Neyi görüyorsan cevap odur.

October 29, 2019

Shahmar99

Hayir

March 6, 2015

Sleeqer13x...

Olur

May 7, 2015

EmreUyar7

Müsaade yerine kabul ederse yazdım kabul etmedi

February 1, 2016

ada052

Ben eğer yazdım kabul etti

October 5, 2016

sencer367797

Hala yerine teyze daha çok kullanılıyor

August 3, 2017

nrSelinrcn

Eğer teyzen izin verir ise ben konuşurum dedim kabul etmedi????

August 28, 2017

znurKaranf

Bunu arşiv yapmana gerek yok.Rapor diye bir tuş var ona basmayı denesen?

October 29, 2019

cahitzkaya

Kabul edere yazdın kabul etmediniz. allow kabul etmek anlamına da geliyor. Bir iş yapacaksınız doğru düzgün yapın

December 3, 2017

MehmetYAA

Eğer teyzen izin verirse konuşurum dedim kabul etmedi

February 16, 2018

ASYA592314

bazı iki cümleyi bağlamak için "that" kullanıyoruz burda neden kullanmaık ?

February 20, 2018

ICouldntFind

Çünkü bazı durumlarda cümleleri bağlamak için virgül kullanilabilir

March 27, 2019

eczby

Akrabalık ilişkileri o kadar zayıf ki hiç özenmeyip bir kelime ile teyze, hala,yenge Allah ne verdiyse aradan çıkarmışlar.

May 26, 2018

znurKaranf

Aynen ya.Teyzem ve halam yanyana oturuyorlarsa nasıl ayırt ederim?Amca ve dayı da öyle...

October 29, 2019

hamit2003

ingilizcede aunt dedigimiz kişinin hala veya teyze oldugunu anlayacak bir formül yok mu..????

July 31, 2018

MD-Mahoney

Bu cümleyi eniştemiz kuruyor galiba :)

October 22, 2018

Mizgin.3030

Saçma

March 26, 2019

aysel35

"eger halan izin verirse konusurum" u yanlıs kabul ediyor. biraz daha itinalı degerlendirin lutfen.

June 19, 2019

BarisAsik

"eğer karıncan izin verirse konuşurum" yazdım kabul etmedi :) halbuki telaffuzları aynıydı...

July 15, 2015

ErcanErylm1

Ben müsaade yerine müsade yazdım kabul etmedi düzeltilmeli bence

June 26, 2015

hakan.bast1

izin verirse yerine, izin verir ise yazdim. kabul etmedi..

March 1, 2016

Yasinzden

O kadar da ayrintiya girme

August 1, 2017

tanjantalfa

KENDİ DOĞRUSUNA DA YANLIŞ DİYOR

November 1, 2016

tanjantalfa

KENDİ DOĞRUSUNU DA KABUL ETMİYOR

November 1, 2016

Bkirikci

izin verirse yerine, izin verir ise yazdim. kabul etmedi.. Aşağıda görüleceği üzere kabul etmesi gerekir.

Ek fiilin çekimli biçimleri (idi, imiş, ise) ayrı yazılabildiği gibi bitişik olarak da yazılabilir. Ünsüzle biten kelimelere bitişik olarak yazıldığında i ünlüsü düşer, ayrıca büyük ünlü uyumuna uyar: yorgun-du (yorgun idi), güzel-miş (güzel imiş), gelir-se (gelir ise) vb.

http://www.tdk.gov.tr/index.php?option=com_content&view=article&id=217:ek-fiilin-yazilisi&catid=50:yazm-kurallar&Itemid=132

December 2, 2016

halilkocae

Hala, teyze aynı degil mi?

September 18, 2015

ismail.01

Eğer halan izin vermezse, ben konuşurum daha mantıklı olmaz mıydı. Yani soru değişse daha iyi olur gibi.

March 14, 2016

MehmetKk6

If yaziyor eger diyorum kabul etmiyor sacmalik

October 2, 2015

CRAZYBOYY

speak yerine talk to kullansak olmaz mı?

November 30, 2015

ibrahim653537

verir ise yazdim Kabul etmedi illaki verirse olmasi mi gerek

January 31, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.