Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bir oğlan"

Çeviri:Ein Junge

2 yıl önce

12 Yorum


DoanKl1

Neden Mann, Junge gibi sözcükler büyük harf ile yazılıyor? Özel bir nedeni var mı?

2 yıl önce

GizmoGizem2

Buyuk harfle yazilmiyoki

1 yıl önce

Neko-chan109827

Jung (oğlanda) ein koymadım diye yalnış dedi. Ein konunca bir oğlan olmuyor mu ? Pek anlayamadım yardım edin lütfen

1 yıl önce

SemaYlmaz13

Ya arkadaşlar bu almanyayı ögretirken yüklem özne nereye gelcek harflerin tanıtımı anlamı falan yok program güzel ama rksiği çoookk

1 yıl önce

FarukDal21

Aynen anlamaya calisiyoruz

1 yıl önce

RamazanOru1

Arkadaslar almancada tum isimler büyük yazilir

1 yıl önce

MerveNurhn

1 oglan nedir ya sadece junge yazdm

2 yıl önce

Coni56606

Nesnelerde özel ad

1 yıl önce

Coni56606

Almancada yanlış bilmiyorsam nesnelerde özel ad

1 yıl önce

Seminim

Doğan haklisin

1 yıl önce

rumeysa667216

Bu almanca ne kadar ZOOOOOOOORRRRRR

1 yıl önce

muhammedha358620

Zo zo zor.......

1 yıl önce