1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я не знаю значення цього тан…

"Я не знаю значення цього танцю."

Переклад:I do not know the meaning of this dance.

March 19, 2016

5 коментарів


Rost72

Чому importance не приймається?


gala259910

А від коли this вже не означає цей (цього)? Чому першу відповідь яка містить this danse не зараховує цей додаток?


Nordry

Зверніть, будь ласка, увагу на ваше написання слова "dance"...


gala259910

А тут бачу що лише та відповідь з this є правильною. Допрацюйте будь ласка.


Aleksej417025

Дурять нашого брата як хочуть

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати