1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He reads you a menu."

"He reads you a menu."

Çeviri:O sana bir menü okur.

January 5, 2014

40 Yorum


cerkeserdar

Menüyü neden olmadı


ulas0716

arkadaşım menüyü olması için ''a'' yerine ''the'' olucaktı. ''a'' olduğu için menü olarak kabul ediliyor :)


cerkeserdar

Teşekkür ederim :-)


Grkanelik

'the' olursa menü-yü eki gelir.


cerkeserdar

Teşekkürler ilerledikçe daha iyi kavraniyor


KurdishAlt35

Çünkü Menüyü olması için The menu olmadı gerekir


AycanDagde

Aynen bende d3dim


mucitler

Bilmem ama ben menü yazdım doğru çıktı


kuzguncuk

sana demek için neden to you demiyoruz? to me ya da to them var ama?


zizi35

You burda sana anlamina gelmis.. bunu saglayan nedir acaba?


fecriye

You= sen,siz your= senin,sizin you= seni,sana,sizi,seze olay bu :-) :-)


Ayse187480

Seze ne demek acaba


Tugba6131

O sana menüyü okur dedim yanlış çıktı


eyluuln

Menüyü olması için 'menu'den önce 'the' gelmesi gerekirdi 'a' geldiği için 'bir menü' olarak alıyor.


Burak341822

Çok hızlı konuşuyor birşey anlamadım hirisyuemin gibi bişey diyor, olmadı


Furkan707588

sonunda the yı anladım


ugurbasibuyuk

Reads demiyor read diyor. Bu nasil aksan ❤❤


Gkhan553132

Lekk#herzamanheryerde o ge okudum


Erman911765

Yanlışlıkla elim kaydı


RozerinAkb1

ben reads ı söyledim ama yanlış dedi.


Kaan693080

Türkçede o sana bir menü okur diyemezsin. O sana bir menüyü okur diyebilirsin.


jimmoriarty760

LGS buradami 2021 LGS ye hazirmiyiz ben kendi adima soyleyecegim :hazir degilim hemde hic bu yorumu okuyan arkadas umarim iyi bir lise universiteye gidersun ben de cok ostiyorum neyse ben digeeleei gibi degilim yanii


mila422135

O sana menuyu okur yazdim yalnis cikdi munu ymus boyle seymi olur


Bozkurt123456789

iki türlüde cümlede kullanılmadığı takdirde o sana okuyor desende aynı okur desende aynı kesin bir sonuç için cümle içindeki haline bakmak gerekir


sonerkl

You yazıyor ama cümlede size geçiyor hata


BeyzaNurDo2

Benim cevabım kabul olmalıydı


misterno90

o senin menüyü okur olmaz mı ?


HortklukEd

O senin menünü okur nasıl deriz


ZarifeAkku

O sana bir menü okur


KingofTaha

O menüyü sana okur olmadı


Z.B.T

Neden size değil de sana oldu?


HasanKayra4

Ben menü yerine men you anladım


MuratTulumcu

Konusurken you yerine şuu cikiyor agzindan :)


brahim661110

Baslayacam bire ya. a yazmadik diye kabul etmiyor


sla927855

Aekadaslar dogru yaziyom ama yaniz algiliyo


Fati_Abdullazade

Men bir yazmaq yadimdan cixdiyee

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.