Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He reads you a menu."

Çeviri:O sana bir menü okur.

4 yıl önce

24 Yorum


cerkeserdar

Menüyü neden olmadı

4 yıl önce

ulas0716

arkadaşım menüyü olması için ''a'' yerine ''the'' olucaktı. ''a'' olduğu için menü olarak kabul ediliyor :)

4 yıl önce

cerkeserdar

Teşekkür ederim :-)

4 yıl önce

Grkanelik

'the' olursa menü-yü eki gelir.

4 yıl önce

cerkeserdar

Teşekkürler ilerledikçe daha iyi kavraniyor

4 yıl önce

AycanDagde

Aynen bende d3dim

1 yıl önce

TahsinTemel

Çünkü Menüyü olması için The menu olmadı gerekir

1 ay önce

kuzguncuk

sana demek için neden to you demiyoruz? to me ya da to them var ama?

4 yıl önce

zizi35

You burda sana anlamina gelmis.. bunu saglayan nedir acaba?

3 yıl önce

fecriye

You= sen,siz your= senin,sizin you= seni,sana,sizi,seze olay bu :-) :-)

3 yıl önce

Ayse187480

Seze ne demek acaba

7 ay önce

SerifMertK

Çok saçma bir cümle oldu

3 yıl önce

OuzUNCU

o sana menuyu okur ile menu okur arasindaki fark nedir

2 yıl önce

mila422135

O sana menuyu okur yazdim yalnis cikdi munu ymus boyle seymi olur

2 yıl önce

Bozkurt123456789

iki türlüde cümlede kullanılmadığı takdirde o sana okuyor desende aynı okur desende aynı kesin bir sonuç için cümle içindeki haline bakmak gerekir

2 yıl önce

SerkanAkma1

He reads a menu to you olması getekmezmi

2 yıl önce

sonerkl

You yazıyor ama cümlede size geçiyor hata

2 yıl önce

sena355033

Reads demiyo read diyo ama

1 yıl önce

BeyzaNurDo2

Benim cevabım kabul olmalıydı

1 yıl önce

misterno90

o senin menüyü okur olmaz mı ?

1 yıl önce

HortklukEd

O senin menünü okur nasıl deriz

1 yıl önce

ZarifeAkku

O sana bir menü okur

2 ay önce

Sakuatmex

O menüyü sana okur olmadı

2 ay önce