"He reads you a menu."

Çeviri:O size bir menü okur.

January 5, 2014

15 Yorum

Konu önem sırasına göre

cerkeserdar

Menüyü neden olmadı

April 20, 2014

ulas0716

arkadaşım menüyü olması için ''a'' yerine ''the'' olucaktı. ''a'' olduğu için menü olarak kabul ediliyor :)

June 16, 2014

cerkeserdar

Teşekkür ederim :-)

June 17, 2014

Grkanelik

'the' olursa menü-yü eki gelir.

May 2, 2014

cerkeserdar

Teşekkürler ilerledikçe daha iyi kavraniyor

May 3, 2014

TahsinTemel

Çünkü Menüyü olması için The menu olmadı gerekir

June 27, 2018

AycanDagde

Aynen bende d3dim

August 12, 2017

kuzguncuk

sana demek için neden to you demiyoruz? to me ya da to them var ama?

May 6, 2014

zizi35

You burda sana anlamina gelmis.. bunu saglayan nedir acaba?

October 6, 2014

fecriye

You= sen,siz your= senin,sizin you= seni,sana,sizi,seze olay bu :-) :-)

November 7, 2014

Ayse187480

Seze ne demek acaba

January 2, 2018

Tugba6131

O sana menüyü okur dedim yanlış çıktı

September 8, 2018

eyluuln

Menüyü olması için 'menu'den önce 'the' gelmesi gerekirdi 'a' geldiği için 'bir menü' olarak alıyor.

July 2, 2019

Burak341822

Çok hızlı konuşuyor birşey anlamadım hirisyuemin gibi bişey diyor, olmadı

December 22, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.