"He reads you a menu."

Çeviri:O sana bir menü okur.

4 yıl önce

43 Yorum


cerkeserdar

Menüyü neden olmadı

4 yıl önce

ulas0716

arkadaşım menüyü olması için ''a'' yerine ''the'' olucaktı. ''a'' olduğu için menü olarak kabul ediliyor :)

4 yıl önce

cerkeserdar

Teşekkür ederim :-)

4 yıl önce

Grkanelik

'the' olursa menü-yü eki gelir.

4 yıl önce

cerkeserdar

Teşekkürler ilerledikçe daha iyi kavraniyor

4 yıl önce

AycanDagde

Aynen bende d3dim

1 yıl önce

TahsinTemel

Çünkü Menüyü olması için The menu olmadı gerekir

3 ay önce

Eceturan3

Aynen yaa

2 yıl önce

alper437809

Yanlış galiba

2 yıl önce

eylulnisabagci

Menüyü olması icin the´eki gelmesi gerekiyor amaa´ eki gelmiş yani o yüzden olmamış

4 yıl önce

kuzguncuk

sana demek için neden to you demiyoruz? to me ya da to them var ama?

4 yıl önce

fecriye

O cümledeki mana yapısına göre değişir. İt taneker meen blocer.

3 yıl önce

zizi35

You burda sana anlamina gelmis.. bunu saglayan nedir acaba?

4 yıl önce

fecriye

You= sen,siz your= senin,sizin you= seni,sana,sizi,seze olay bu :-) :-)

3 yıl önce

Ayse187480

Seze ne demek acaba

9 ay önce

SerifMertK

Çok saçma bir cümle oldu

3 yıl önce

OuzUNCU

o sana menuyu okur ile menu okur arasindaki fark nedir

2 yıl önce

mila422135

O sana menuyu okur yazdim yalnis cikdi munu ymus boyle seymi olur

2 yıl önce

Bozkurt123456789

iki türlüde cümlede kullanılmadığı takdirde o sana okuyor desende aynı okur desende aynı kesin bir sonuç için cümle içindeki haline bakmak gerekir

2 yıl önce

SerkanAkma1

He reads a menu to you olması getekmezmi

2 yıl önce

sonerkl

You yazıyor ama cümlede size geçiyor hata

2 yıl önce

sena355033

Reads demiyo read diyo ama

2 yıl önce

BeyzaNurDo2

Benim cevabım kabul olmalıydı

2 yıl önce

misterno90

o senin menüyü okur olmaz mı ?

1 yıl önce

HortklukEd

O senin menünü okur nasıl deriz

1 yıl önce

ZarifeAkku

O sana bir menü okur

4 ay önce

Sakuatmex

O menüyü sana okur olmadı

4 ay önce

Z.B.T

Neden size değil de sana oldu?

1 ay önce

Tugba6131

O sana menüyü okur dedim yanlış çıktı

1 ay önce

HasanKayra4

Ben menü yerine men you anladım

1 ay önce

ugurbasibuyuk

Reads demiyor read diyor. Bu nasil aksan aq

2 hafta önce

ahmetsit45

Kadin cok hizli okuyor anlayamiorum ne dedini

3 yıl önce

murat0017

"O sana bir menü okur" ile "o bir menü okur sana" arasinda anlam bakimindan ne fark var? Sadece benim yazdigim devrik cumle o kadar.

3 yıl önce

buketsevcan

Türkçe, cümlelerin çok farklı şekillerde söylenmesine müsait bir dil ve bütün devrik cümle alternatiflerinin doğru cevap olarak eklenmesi mümkün değil. Bu nedenle lütfen devrik cümle kullanmamaya özen gösterin.

3 yıl önce

skoroglu

okur olarak direk çevrilemez aslında. okuyor türkçe'ye daha yakın.

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

hayır. Türkçe'ye ikisi de eşit uzaklıkta. Biri geniş zaman, biri şimdiki zaman.

4 yıl önce

moneylike

Geniş zaman olduğu için

4 yıl önce

osman.ogra

O bir menü sana okur. arasında bir fark var mı?

4 yıl önce

fecriye

Cümle devrik olmuş. Yani türkçe'side yanlış bu yüzden olmaz

3 yıl önce

GenghisKhan.1

O senin bir menünü okur dedim niye olmadı?

4 yıl önce

fecriye

Dediğin cümleyi şöyle yapıyom: O senin için bir menü okur. Çeviri:He/she/it read a menu for you

3 yıl önce

Opheliakc

Cunku cok yanlis.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.