Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"The fish is yellow."

Μετάφραση:Το ψάρι είναι κίτρινο.

πριν από 2 χρόνια

6 σχόλια


faKJ
faKJ

Τα ψάρια είναι κίτρινα.Δεν είναι σωστό?

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Όχι, διότι ενώ "the fish" θα μπορούσε να είναι ο πληθυντικός, το ρήμα είναι στον ενικό. ;)

πριν από 2 χρόνια

0JY31

έχεις δίκιο!

πριν από 1 χρόνο

karagiozis13

Το fish δεν ακούγεται καθαρά

πριν από 1 χρόνο

karagiozis13

Το fish δεν ακουγεται καθαρα

πριν από 1 χρόνο

Soula354773

Απαντησα σωστα

πριν από 1 χρόνο