"The fish is yellow."

Μετάφραση:Το ψάρι είναι κίτρινο.

March 19, 2016

6 σχόλια


faKJ

Τα ψάρια είναι κίτρινα.Δεν είναι σωστό?

March 19, 2016

D_..
Mod

    Όχι, διότι ενώ "the fish" θα μπορούσε να είναι ο πληθυντικός, το ρήμα είναι στον ενικό. ;)

    March 19, 2016

0JY31

    έχεις δίκιο!

    March 13, 2017

karagiozis13

    Το fish δεν ακούγεται καθαρά

    May 30, 2017

karagiozis13

    Το fish δεν ακουγεται καθαρα

    May 30, 2017

Soula354773

    Απαντησα σωστα

    September 20, 2017
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.