1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Die Öffentlichkeit mag ihn."

"Die Öffentlichkeit mag ihn."

Çeviri:Kamu onu seviyor.

March 19, 2016

6 Yorum


duygu882860

bizim dilimizde kamu onu seviyor diye bir cumle olmaz. halk onu seviyor olur, millet onu seviyor olur. 2 dili de cok iyi seviyede bilen birileri bu sorulari hazirlasa daha iyi olacak.


MustafaOuz835032

Öffentlichkeit'in buradaki tam anlamı nedir? Kamu mu? :|


medine589168

Benim yazdığım duolingonun cevapla aynı anlamda ama yanlış olarak değerlendirdi.


Ergeva

Kamu onu seviyor. Ne bicim Turkçe bu?


Ergeva

Kamu onu seviyor, Bu nasıl Türkçe?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.