1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Коти бачать в темряві."

"Коти бачать в темряві."

Переклад:Cats see in the dark.

March 20, 2016

4 коментарі


romance_club

Навіщо там "the" поясніть будь ласка.


Fb8U1

Почитав про артиклі: http://easy-english.com.ua/english-articles/#a2

Серед багатьох випадків вживання означеного артикля мою увагу привернув "Єдиний у своєму роді..." Темрява - єдина у своєму роді? Але ж вода - також...

Хотілось би отримати переконливе пояснення.


t.s.k.a

чому не можна писати a dark


parbpi

Чому? Що темряву можна злічити

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.