Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Коти бачать в темряві."

Переклад:Cats see in the dark.

0
2 роки тому

4 коментарі


cyoB6

Навіщо там "the" поясніть будь ласка.

2
Відповісти2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Почитав про артиклі: http://easy-english.com.ua/english-articles/#a2

Серед багатьох випадків вживання означеного артикля мою увагу привернув "Єдиний у своєму роді..." Темрява - єдина у своєму роді? Але ж вода - також...

Хотілось би отримати переконливе пояснення.

0
Відповісти1 рік тому

parbpi
parbpi

Чому? Що темряву можна злічити

0
Відповісти2 роки тому

t.s.k.a

чому не можна писати a dark

0
Відповісти2 роки тому