"Wir essen."

Çeviri:Biz yiyoruz.

March 20, 2016

13 Yorum


osm6w

Neden hem geniş hem de şimdiki zaman anlamına geliyor

October 1, 2016

Selcen_Ozturk

çünkü öyle, ayrı ayrı iki zaman yok almancada

October 1, 2016

Ayenur669495

o zaman aslında iki cevabı da kabul ediyor olması gerekli. yani cevap hem ''biz yiyoruz ''hem de ''biz yeriz'' olmalı, öyle değil mi?

April 12, 2019

Neda557322

Ben aynısını yazdim kabul etmedi

December 13, 2016

Ege403028

Ne oldu anlamadım

January 24, 2017

glizar820488

Anlaşılmıyo dediği yanlış oldu benimki

March 12, 2017

RavenNikol52

Olsun bize ne

September 20, 2017

PELiN558543

Ben aynısını yazdım yalnış dedi

May 16, 2017

RavenNikol52

Inanmican o zaman herkese

September 20, 2017

sametgndz351

Gecmis zamanda kullanabilir miyiz?

June 18, 2017

mustafafur7

Neden hem geniş zaman hem şimdiki zaman anlamı taşıyor ?

December 2, 2017

timurcan11

Paralı değil

January 17, 2018

Bulistark

Yalnızca "yeriz" yazdım kabul edilmedi? Tam acıkmamışsak demek ki.

August 20, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.