1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wir essen."

"Wir essen."

Çeviri:Biz yiyoruz.

March 20, 2016

13 Yorum


KediSevenBiri

Ben yanlışlıkla ingilizce yazmışım


osm6w

Neden hem geniş hem de şimdiki zaman anlamına geliyor


Selcen_Ozturk

çünkü öyle, ayrı ayrı iki zaman yok almancada


Ayenur669495

o zaman aslında iki cevabı da kabul ediyor olması gerekli. yani cevap hem ''biz yiyoruz ''hem de ''biz yeriz'' olmalı, öyle değil mi?


mustafafur7

Neden hem geniş zaman hem şimdiki zaman anlamı taşıyor ?


Bulistark

Yalnızca "yeriz" yazdım kabul edilmedi? Tam acıkmamışsak demek ki.


Neda557322

Ben aynısını yazdim kabul etmedi


Ege403028

Ne oldu anlamadım


glizar820488

Anlaşılmıyo dediği yanlış oldu benimki


PELiN558543

Ben aynısını yazdım yalnış dedi


sametgndz351

Gecmis zamanda kullanabilir miyiz?


berensukaya12

Çok kolaylar biraz zor yapın

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.