"Wir essen."

Çeviri:Biz yiyoruz.

2 yıl önce

12 Yorum


osm6w
osm6w

Neden hem geniş hem de şimdiki zaman anlamına geliyor

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü öyle, ayrı ayrı iki zaman yok almancada

2 yıl önce

Neda557322

Ben aynısını yazdim kabul etmedi

1 yıl önce

Ege403028

Ne oldu anlamadım

1 yıl önce

glizar820488

Anlaşılmıyo dediği yanlış oldu benimki

1 yıl önce

RavenNikol52

Olsun bize ne

1 yıl önce

PELiN558543

Ben aynısını yazdım yalnış dedi

1 yıl önce

RavenNikol52

Inanmican o zaman herkese

1 yıl önce

sametgndz351

Gecmis zamanda kullanabilir miyiz?

1 yıl önce

mustafafur7

Neden hem geniş zaman hem şimdiki zaman anlamı taşıyor ?

10 ay önce

timurcan11

Paralı değil

9 ay önce

aybuke210428

Biz yiyoz yazdim kabul etmedi turkce bu

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.