"Sie essen Abendessen."

Çeviri:Onlar akşam yemeği yiyorlar.

March 20, 2016

12 Yorum
Tartışma kilitli.


MacitSerhat

Burada sie yi çoğul kullanmış bir yerde de tekil kullanmış


ex_contributor

çünkü sie hem onlar, hem o, hem de kibar olarak siz anlamına gelebilir. Ama o yani tekil anlamında olursa doğal olarak fiil çekimi değişir, "sie isst" olur.


MacitSerhat

Tekrar teşekkür ederim


Serdar309409

"Akşam yemeği yiyorsunuz" kabul etti


MehmetKabak

sie isst, Sie essen


Bigo660

O akşam yemeği yiyor yazdım yanlış dedi


HalilAtbas

'onlar akşam yemeğini yerler' i kabul etmedi


ErsKaplan

Böyle olması icin Sie essen das Abendessen olması lazim galiba


Marie_goforit

It would be better to say: "Sie essen zu Abend."


Itz.3

başına onlar koymadım diye yanlış dedi ;-;

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.