Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Ta dívka je čte."

Překlad:The girl reads them.

před 2 roky

13 komentářů


bebe965795

Ta veta je nezmyselna

před 3 měsíci

lukasjinda

Nemůže na konci věty být "it" v případě že čteným předmětem budou zamýšleny noviny?

před 3 týdny

sylvie2Malenka

proč je tam to THEM?

před 2 roky

TomasPetr

cte JE (autory), jako napr.: Cte JEHO (autora) =she reads HIM

před 2 roky

Davekesela

Proc tam je reads ?

před 2 roky

GLADIATORi

Ta dívka - Ona (3. osoba jč)

před 2 roky

Jan327124

Proč misto them nemůže být its

před 3 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

ITS je privlastneni treti osobe cisla jednotneho. Jako "Mesto a JEHO veze" = A city and ITS towers. I kdyby ta divka cetla jednu vec (coz by se muselo odrazit v cestine treba tim, ze ta veta bude "ta divka JI (tu knihu) cte", tak by v AJ nebylo ITS ale IT. The girl reads it.

před 3 měsíci

Mr..Martin

Proč nemůže být = The girl them reads

před 1 měsícem

TomasPetr

Protoze slovosled; SVOMPT

před 1 měsícem

TomasPetr

Subject = podmět - na prvním místě věty by měl být podmět, tedy to, o kom či o čem vlastně mluvíme.Verb = sloveso - za podmětem je vždy sloveso, pokud se sloveso skládá z více částí, potom jsou zde všechny části.Object = předmět - za slovesem může následovat jeho předmět, buď přímý, nebo nepřímý. Pokud má sloveso dva předměty, platí zde další pravidla.Manner, Place, Time = příslovečné určení způsobu, místa, času - na konci věty bývají příslovečná určení a to v tomto pořadí: 1) způsob (manner), 2) místo (place), 3) čas (time).

před 1 měsícem

Krytof882605

Můžu se zeptat proč je špatně " That girl is reading them?" Vím že je to v přítomném průběhovém čase ale myslim ze i ten se zde da použít

před 2 týdny

Roman688545

Lze to překládat i "Ta dívka jim čte" ?

před 2 dny